ברכות חמות לבורסת היהלומים

ברכות חמות לבורסת היהלומים

לקראת חג הפסח הוזמן נשיא הבורסה אבי פז על ידי גדולי ישראל - הרב קנייבסקי, הרב ליפקוביץ', הרב שטיינמן והרב קרליץ לבקר בבני ברק ולקבל מהם ברכה חמה עבור ענף היהלומים והעוסקים בו.
דווקא בימים אלה יש חשיבות גדולה לא רק לעשייה בפועל אלא גם לברכה שבאה איתה ולכן יצא נשיא בורסת היהלומים, אבי פז, השבוע ממתחם הבורסה ועשה את דרכו לעיר בני ברק ביחד עם היהלומן הצעיר ישראל פורייס.

הנשיא הוזמן לערוך ביקור בעיר בני ברק ובבתיהם של גדולי ישראל בעיר – הרב אהרן לייב שטיינמן שליט"א, הגאון רבי מיכל יהודה ליפקוביץ' שליט"א, רבי ניסים קרליץ שליט"א והגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א.

נשיא הבורסה מקבל את ברכתו של הגאון רבי מיכל יהודה ליפקוביץ' שליט"א (צלום - משה גולדשטיין)


אבי פז מקבל את ברכת הרבנית ליפקוביץ' (צלום - משה גולדשטיין)

פז נסע לבתיהם של ארבעת הרבנים החשובים והתקבל אצלם כלאחר כבוד. בפגישות האישיות שערך עמם סיפר להם הנשיא על הנעשה בבורסת היהלומים ועל השלכות המשבר הכלכלי על ענף היהלומים ועל העוסקים בו.

הרבנים התעניינו מאד בנעשה בבורסה כמו גם במצבו הכלכלי של הענף ושל העוסקים בו. גדולי ישראל בירכו את נשיא הבורסה בברכות חמות לשגשוג, לפריחה ולהצלחה ואיחלו לו ולכל העוסקים בענף היהלומים הישראלי הצלחה.

מקבלים את ברכתו של רבי ניסים קרליץ שליט"א (צלום - משה גולדשטיין)
 
במהלך הסיור התלוו לנשיא הבורסה גם אנשי ארגון הצלה גוש דן בראשות מנכ"ל הארגון, אושי שלומוביץ' - לבורסת היהלומים יש מערכת יחסים ארוכה ומפוארת עם הארגון וזו הייתה הזדמנות מצוינת עבור נשיא הבורסה להכיר מקרוב את הפעילות של מתנדבי הארגון מקרוב.

ברכה והצלחה לבורסה - מקבל את ברכת הרב אהרן לייב שטיינמן שליט"א (צלום - משה גולדשטיין) 

במהלך הסיור הציג מנכ"ל הצלה בפני הנשיא את פעילות הארגון וביקר ביחד איתו באחד החפ"קים של הארגון – נשיא הבורסה הביע את הערכתו הרבה לעבודת הקודש שמבצעים מתנדבי הארגון.

ברכה חמה מהגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א (צלום - משה גולדשטיין) 
 
נשיא הבורסה מקבל את ברכתה של הרבנית קנייבסקי (צלום - משה גולדשטיין)

עם סיום הביקור אמר נשיא הבורסה– "הפגישות עם גדולי ישראל - הרב קנייבסקי, הרב ליפקוביץ', הרב שטיינמן והרב קרליץ היו מרגשות וחשובות ביותר. הוזמנתי על ידי הרבנים להגיע לבני ברק ואני שמח על כך שאני חוזר לבורסה עם ברכתם החמה להצלחה ולשגשוג. במקביל לעשייה העסקית והציבורית שאנחנו עושים מול משרדי הממשלה, הבנקים וכל הגורמים האחרים המעורבים בענף, היה לי חשוב מאד גם להביא לחברי הבורסה לפני חג הפסח את ברכתם של הרבנים החשובים. דווקא בימים אלה יש חשיבות רבה לכך שתהיה ברכה בעשייה שלנו".

נשיא הבורסה עם מנכ"ל הצלה אושי שלומוביץ' ומתנדב הצלה במהלך הסיור (צלום - משה גולדשטיין)