GALAXY 1000 – טכנולוגיית מיפוי גלם מתקדמת

GALAXY 1000 – טכנולוגיית מיפוי גלם מתקדמת

טכנולוגית הסריקה של החברה הישראלית "שרין טכנולוגיות" הופכת למסחרית. החברה מציעה שירות חדש ליהלומנים – סריקה מהירה ומדויקת ללא צורך ב"פתיחת חלונות".
בהודעה לעיתונות הודיעה "שרין טכנולוגיות" כי החל מתחילת אפריל תציע שירות חדש ליהלומנים. על פי הודעת החברה הטכנולוגיה החדשה מאפשרת למפות תוך מספר דקות במידה רבה של דיוק כמעט כל יהלום גולמי.

עם הטכנולוגיה הקיימת כיום, מיפוי יהלום גולמי אורך שעות ולעיתים גם ימים. תוצאות המיפוי תלויות, במידה רבה, בכישוריו של  הממפה - בגורם האנושי. בעזרת הטכנולוגיה החדשה  Galaxy TM 1000, הסריקה אורכת דקות ספורות בלבד. הסורק של חברת שרין, משלים את הסריקה במספר דקות, ללא "פתיחת חלונות" או ליטוש של האבן הגולמית.
לדברי החברה, הטכנולוגיה עליה מתבסס הסורק היא פטנט יחודי של החברה. הסורק מדויק, מהיר וממפה באופן אוטומטי את כל האבן הגולמית על מרכיביה, ללא קשר לסוג, גודל או מיקום של המרכיבים ביהלום הגולמי.

על פי הצהרת החברה, בגלל אפשרות המיפוי המדויקות שמציע הסורק הוא עתיד לשנות את האופן בו יהלומים מיוצרים ונסחרים. "אנו גאים להציע את השירות החדש בישראל ובהודו", אמר עוזי לב-עמי, מנכ"ל שרין טכנולוגיות. "יהלומנים במדינות הללו השתתפו בשלבי הניסוי של הסורק והם נלהבים מהתוצאות המתקבלות". בקרוב נציע את שירותי הסריקה במדינות אחרות ברחבי העולם. לתפיסתנו, שירות הסריקה מאפשר ליהלומנים להנות מהיתרונות שהמכשיר מספק, ללא השקעה כספית עצומה. בימים אלו של מגבלות אשראי הדבר מהווה יתרון עבור הלקוחות שלנו".  

הנהלת בורסת היהלומים הישראלית מאפשרת כשירות לציבור חברי הבורסה להשתמש בטכנולוגיות ההדמיה של חברת שרין טכנולוגיות באופן חופשי וללא עלות במסגרת האגף הטכנולוגי מזה כשנתיים.