נחיתה רכה לעסק בבריטניה

נחיתה רכה לעסק בבריטניה

משרד בלונדון וליווי מקצועי בעלות של  99 לי"ש+ מע"מ? זה לא בשמיים! במסגרת הקמפיין של השגרירות הבריטית לעידוד יהלומנים לפתוח חברות בבריטניה, קרן השקעות בריטית מציעה הטבות יוצאות דופן.
קרן ההשקעות Think London מסייעת לבעלי עסקים שיבחרו להקים חברה בלונדון. החברה מציעה לחברות בינלאומיות המעוניינות לפתוח שלוחה בלונדון, שטח משרד במיקומים מרכזיים לתקופה של עד 12 חודשים בעלות סמלית. כמו כן מציעה החברה  שירותי ליווי של יועץ מקצועי במטרה לתמוך בחברות בתהליך ההתבססות העיסקי שלהן בעיר.


הפרוייקט המכונה Touchdown London מציע שטח משרד שולחני לתקופה של עד 12 חודשים במשרד משותף לחברות נוספות המשתתפות בפרוייקט. המשרדים ממוקמים בשני בניינים האחד במרכז לונדון והאחר במערב לונדון.


שירותים נוספים שמעניק הפרוייקט תמורת תשלום חודשי סמלי של 99 לי"ש בתוספת מע"מ מקומי הם: הוצאות קו טלפון (לא כולל הוצאות על שיחות), הוצאות אינטרנט, פקיד קבלה ושירותי מזכירות, ציוד הדפסה, צילום ופקס. עוד כלולות בהסדר הנחות על השכרת חדרי ישיבות ושתייה חמה חופשית.


בנוסף יזכו בעלי החברות לסיוע מסור וצמוד מטעם יועץ הקרן שילווה אותם בכל שלבי בניית החברה בלונדון. קרן Think London מציעה גם סיוע באיתור מקומות מגורים בעיר.


פרטים נוספים על חבילת שירותי העסקים של Touchdown London  ניתן למצוא כאן.



מנהל הסחר וההשקעות בשגרירות הבריטית  בתל אביב ישמח להציע עזרה ומידע לכל מי שיבקש להתייעץ  ולקבל מידע נוסף.