כניסה חופשית ל-ADK בחודשיים הקרובים

כניסה חופשית ל-ADK בחודשיים הקרובים

הבורסה הבלגית ליהלומי גלם מזמינה את חברי הפדרצייה העולמית של בורסות היהלומים אל אולם המסחר שלה ללא תשלום.

במהלך החודשים מאי ויוני 2009 יוכלו חברי הפדרצייה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB) להכנס לאולם המסחר של בורסת יהלומי הגלם הבלגית (ה-ADK) ללא תשלום. כל יהלומן המחזיק בכרטיס חברות בבורסת יהלומים החברה בפדרצייה יוכל להכנס לבורסת היהלומים הבלגית בתקופה זו ויהיה פטור מתשלום כניסה.



נשיא ה-ADK, דיוויד ווהל (David Wahl) אמר כי "ההחלטה לאפשר כניסה חופשית לחברי הבורסות החברות בפדרצייה למשך חודשיים נבעה מהחשיבות שאנחנו רואים בעידוד המסחר בזמנים המאתגרים הנוכחיים. בורסת  ADK נחשבת לליבו של ענף המסחר ביהלומי גלם וכחברים בפדרצייה העולמית של בורסות היהלומים אנו מאמינים כי למסחר תפקיד חשוב ברמה המקומית והבינלאומית. אנו בטוחים כי ההחלטה תביא יהלומנים לבקר באנטוורפן ובבורסה".



אבי פז, נשיא הפדרצייה העולמית של בורסות היהלומים הגיב באומרו: "אני מברך על יוזמת מועצת המנהלים של ה-ADK. משמח לראות בורסות יהלומים ברחבי העולם אשר מנסות למצוא דרכים יצירתיות להגברת התנועה באולמות המסחר שלהן".



ה-ADK  היא אחת מארבע בורסות היהלומים הפועלות באנטוורפן. היא היחידה בה קיים אולם מסחר ייחודי לאבנים גולמיות. כמו כל 28 החברות  בפדרצייה העולמית של בורסות היהלומים, גם ה-ADK מחוייבת  לשמירה על יחסים טובים בין הבורסות. בנוסף, מחוייבות הבורסות לקידום מסחר בינלאומי בין חבריהן. חברי הבורסות המשתייכות לפדרצייה מקדמים את המסורות המשותפות, את עקרונות האמון ההדדי, ההתחשבות והחברות של בורסות היהלומים בעולם.