קאואליירי לפרואנים: הצטרפו לשוק הבינלאומי!

קאואליירי לפרואנים: הצטרפו לשוק הבינלאומי!

נשיא ה-CIBJO נאם בכינוס בינלאומי בפרו והאיץ בתעשייני התכשיטים המקומיים לאמץ סטנדרטים מקצועיים נוקשים. בתוך כך נמסר כי ראש ממשלת טורקיה יפתח את הקונגרס השנתי של ה-CIBJO.

דר' גאאטאנו קאואליירי (Gaetano Cavalieri) נשיא קונפדרציית התכשיטים הבינלאומית (CIBJO) היה הנואם הראשי בכנס ראשון מסוגו בפרו. הכנס של תעשיית התכשיטים המקומית נערך במטרה למצוא דרכים להרחיב את הייצור וההפצה של ענף התכשיטים במדינה. בנאומו קאואליירי קרא לתכשיטינים המקומיים לאמץ סטנדרטים של אחריות עסקית וחברתית שיקלו עליהם להשתלב בשוק הבינלאומי.



בדבריו שיבח קאואליירי את עושרה הטבעי של פרו ואת מסורת התכשיטנות שהתפתחה בה "עם מאגרי הזהב והכסף הטבעיים של פרו, היה זה אך טבעי כי תעשיית תכשיטנות תתפתח בארצכם", יחד עם זאת, ציין קאואליירי בפני התעשיינים המקומיים כי "בעוד שיש לכם תפקיד מרכזי כיצרני מתכות יקרות, יש לכם מקום פחות משמעותי בשוק הסחר בתכשיטים".



קאואליירי יעץ לאנשי התעשייה לחבור לשוק הבינלאומי אם הם מעוניינים להצליח בשוק התכשיטים בתנאיו הנוכחיים; "אני מפציר בכם לחבור לקהילה הבינלאומית, אשר מקיפה את המכרות ואת שווקי התכשיטים השונים. יותר מכך, כדי להפוך לחלק מן הקהילה הבינלאומית יש להקפיד על שלושה חוקים: שקיפות מלאה ביחס לתפעול ומכירה, הגנה על התעשייה מאיומים על שמה הטוב ויושרתה והשפעה חיובית תוך קידום חברתי וכלכלי של הקהילות והמדינות בה אנו פועלים".



מיד בתום ביקורו בן השבוע של קאואליירי בפרו יפתח הקונגרס השנתי של הCIBJOבאיסטנבול. את טקס הפתיחה של הקונגרס ב-3.5.2009 יכבדו בנוכחותם ראש ממשלת טורקיה, טאייפ ארדואן (Tayyip Erdogan) והשר המופקד על סחר החוץ של המדינה קורסד טוזמן (Kursad Tuzmen). "זהו כבוד גדול עבורינו לארח את ראש ממשלת טורקיה. נוכחותם של ראש הממשלה והשר המופקד על סחר החוץ מלמדת על החשיבות שמייחסת ממשלת טורקיה לתעשיית התכשיטים המקומית והבינלאומית", אמר קאואליירי בהתייחסו להודעה על ביקור האישים בקונגרס.