אנטוורפן מתגייסת למען מחקר סרטן

אנטוורפן מתגייסת למען מחקר סרטן

תכשיטני אנטוורפן מתגייסים למאבק במחלת הסרטן. במכירה פומבית יוצעו למכירה תכשיטים ייחודיים שתרמו תכשיטני העיר. בסיום המכירה תערך ארוחת ערב חגיגית.

בורסת היהלומים של אנטוורפן לוקחת חלק בפרוייקט רחב היקף לקידום מחקר של מחלת הסרטן. במסגרת הפרוייקט תערך מכירה פומבית שכותרתה Charity for Clarity וכל הכנסותיה קודש לקרן מחקר הסרטן של בית החולים אוגיסטינוס באנטוורפן.  


היוזמה הושקה על ידי הגברת מוניק ואן קאמפ, תוך שיתוף פעולה עם המרכז העולמי ליהלומים באנטוורפן, HRD אנטוורפן ומוזיאון היהלומים של העיר. שותף נוסף במיזם הוא קבינט התרבות והתיירות של אנטוורפן.


במסגרת האירועים תערך ב – 18 במאי מכירה פומבית חגיגית. בארוע שינוהל על ידי כריסטיס' אמסטרדם, יוצעו למכירה תכשיטים ייחודיים שנתרמו על ידי תכשיטני אנטוורפן.  התכשיטים יוצגו במוזיאון היהלום של אנטוורפן מתאריך 30.4.09 ועד 18.5.09 מדי יום (למעט יום רביעי) בין השעות 10 בבוקר ל- 17:30. הכניסה למוזיאון אינה כרוכה בתשלום.



ב-18 במאי בשעות הערב יערך במוזיאון היהלום בעיר אירוע הפתיחה החגיגי של המכירה הפומבית. אירוע זה יהווה הזדמנות אחרונה בהחלט להתרשם מיופיים של התכשיטים. כאן ניתן למצוא את קטלוג התכשיטים שיוצעו למכירה.



בסיומה של המכירה הפומבית תיערך ארוחת גאלה. פרטים נוספים על ארוחת הערב החגיגית ניתן למצוא כאן. ניתן לתמוך ביוזמת Charity for Clarity ולהשתתף בארוחת הערב החגיגית תמורת 100 יורו לכסא, או לרכוש שולחן במחיר של 1,000 יורו.



פרטים נוספים על ההרשמה ואופני התרומה:

Please deposit at bank account number 363- 0491586-30
ING Bank Belgium, mentioning .Charity for Clarity.

Please deposit any gift on bank account number 000-0000004-04 Koning Boudewijnstichting mentioning R20390.007- Charity for Clarity.