היהלומים של כריסטיס' בהונג קונג

היהלומים של כריסטיס' בהונג קונג

במכירת האביב של כריסטיס' בהונג קונג  בסוף חודש מאי יוצעו למכירה תכשיטים מרהיבים. הפריטים שיובילו את המכירה – יהלומים בדרגת בהירות מושלמת ובסיווג IIa.
ב-26 במאי יערוך בית המכירות הפומביות כריסטיס' מכירה פומבית של תכשיטים, יהלומים ואבני חן בהונג קונג.  התערוכה תסמן את פתיחת אירועי האביב של החברה.

"היהלום שבכתר" באירוע המכירה יהיה תליון יהלום במשקל 20.70 קארט, בצבע D ובבהירות מושלמת. זהו פריט ייחודי הן בשל איכותו והן בשל משקלו הגבוה. ליהלום סימטריה מושלמת אשר גורמת לאיזון מוחלט בין נצנוץ לבוהק בתוך האבן עצמה. לתליון מצורף יהלום במשקל 10.07 קארט בחיתוך אגס ובצבע D בעל בהירות פנימית מושלמת. שתי האבנים המרכיבות את התליון מסווגות כ-IIa. על פי הודעת בית המכירות, הערכת מחירו של התליון תמסר על פי דרישה.

עוד  תוצע למכירה טבעת יהלום בעיצוב קארטייה. הטבעת מורכבת מיהלום בחיתוך אגס ובצבעDבעל בהירות מושלמת ובמשקך 14.43 קארט. היהלום מסווג כ-IIa. הערכת המחיר של הטבעת תמסר על פי דרישה. כמו כן, ימכר באירוע יהלום בצבעDללא פגמים, במשקל 15.02 קארט ומסוג  IIa בעל חיתוך וסימטריה מושלמים. הערכת המחיר לפריט זה נעה בין 1.3 ל-1.9 מיליון דולר.


בין הפריטים שיוצעו למכירה בארוע בהונג קונג ניתן למצוא גם תכשיטי יהלומים צבעוניים במגוון גוונים רחב. גולת הכותרת של המכירה הוא סט של ענק ועגילים בהם משוקעים 56 יהלומי פנסי בגוונים עזים של כחול, צהוב, ורוד וירוק. משקלם של היהלומים המעטרים את הסט 14.67 קארט. מחירו של הסט נע בין 1.35 ל-1.9 מיליון דולר. כמו כן יוכלו הקונים למצוא במכירה אבני אודם, ספיר ואזמרגד בעלי צבע מושלם וטבעי.

נוכח ההצלחה של מכירת התכשיטים של כריסטיס' בניו יורק במהלך חודש אפריל, ניכר ששוק המסחר בתכשיטי יוקרה מסתגל היטב לאתגרים שמעמידה בפניו ההאטה הגלובלית. על פי הודעת בית המכירות, 84% מהפריטים שהוצעו למכירה באירוע בניו יורק נמכרו. כמו כן, המחיר פר קארט בו הסתכמה המכירה נחשב גבוה.  בכריסטיס' טוענים כי על פי נתוני המכירה באפריל,  הדרישה ליהלומים חסרי-צבע נותרה איתנה והמחירים עבורם דומים מאוד לאלו של השנה שעברה.