סקר חדש: Graff מותג התכשיטים הטוב ביותר

סקר חדש: Graff מותג התכשיטים הטוב ביותר

על פי סקר צרכני שערך מכון המחקר האמריקאי Luxury Institute  בקרב צרכנים בעלי הכנסה גבוהה במיוחד דורג מותג תכשיטי היהלומים הבינלאומי Graff כאיכותי ביותר מבין 21 מותגי יוקרה אחרים. 

מכון המחקר Luxury Institute הכתיר, מוקדם יותר השבוע, את רשת תכשיטי היוקרה Graff כמצטיינת. במסגרת סקר הצרכנים השנתי שעורך המכון בקרב קהילת הקונים העשירים דירגו הנשאלים את Graff כמותג הטוב ביותר לשנת 2009.

הסקר השנתי של מכון המחקר מבקש מכאלף צרכנים בעלי הכנסה שנתית מעל 500,000 דולר לדרג מותגי יוקרה על פי ארבעה מדדים: איכות מובחרת, ייחודיות, תחושת הלקוח וחווית הקנייה הכוללת.

הלקוחות ציינו כי Graff היא רשת גדולה המחזיקה תכשיטי יהלומים יפים וייחודיים באיכותם ובעיצובם. המותג המסחרי של הארי ווינסטון        (Harry Winston) דורג במקום השני ובוקאלאטי (Buccellati) במקום השלישי.

לדברי מילטון פאדרזה (Milton Pedraza) מנכ"ל מכון המחקר Luxury Institute, "התקופה הנוכחית מאלצת  גם את העשירים ביותר לבצע הערכה מחודשת לגבי סדרי העדיפויות שלהם. לכן, מותגי יוקרה מוכרחים לספק ללקוחותיהם חווית קנייה יוצאת דופן וייחודית בכל התחומים. על מנהלי חברות להבין כי מדובר בסוגיה עקרונית בכדי לשמר את  נאמנותם של לקוחותיהם העשירים"

פאדרזה הוסיף כי דווקא מותגי היוקרה הגדולים מדרדרים בדירוגם מדי שנה. לדבריו, זוהי עדות על תפיסותיהם של הלקוחות יודעי-הדבר בדבר חשיבותה של חווית הקנייה של הלקוח.