ארגון המתווכים מודיע על אסיפה כללית

ארגון המתווכים מודיע על אסיפה כללית

ארגון מתווכי הבורסה יערוך השבוע אסיפה כללית. האסיפה תתקיים במעמד נשיא בורסת היהלומים, מר אבי פז. יו"ר הארגון, איסר אורן, קרא לחברים להגיע ולהשפיע.

האסיפה הכללית השנתית של ארגון המתווכים של בורסת היהלומים בישראל תתקיים ביום שלישי, כ"ה אייר תשס"ט, 19.5.09 בשעה 16:30. האסיפה תיערך במסעדת קולינן בגשר הבורסה. הנהלת הארגון קוראת לכל חברי הארגון להגיע לארוע ולקחת חלק בהשפעה על ההחלטות שיתקבלו.  


את האסיפה יכבד בנוכחותו נשיא בורסת היהלומים, מר אבי פז, אשר ישא דברים בפתח האירוע. יו"ר ארגון המתווכים, מר איסר אורן יציג דו"ח פעילות תקופתית ויערך דיון בנושאים שונים. באירוע יוגש כיבוד קל.

חברים המעוניינים לשאת דברים במהלך האסיפה מתבקשים להרשם אצל יו"ר ארגון המתווכים - מר איסר אורן בטלפון נייד:  77609.


ארגון המתווכים קיים כ-60 שנה ומונה כ-300 חברים בעלי זכות הצבעה. האסיפה הכללית הקודמת של הארגון התקיימה בנובמבר 2008 ובה נבחר איסר אורן ליו"ר. אורן ממשיך לכהונה שנייה.


לדברי אורן הארגון מקדם את זכויות מתווכי היהלומים. "אנחנו רוצים להדגיש את מעמד המתווך", אומר אורן ומוסיף כי "במסגרת יחסי מוכר–קונה כדאי להשתמש בשירותים שלנו מכיוון שאנחנו כמתווכים מצליחים להביא מחירים הרבה יותר טובים למוכרים".


על פי אורן, בשנה הקרובה  יתמקד הארגון בגיבוש מקסימום החברים ללקיחת חלק בארגון. בנוסף דואג הארגון להקפיד על הרווח הנכון שמתווך מרוויח, רווח זה עומד על 1% מן העסקה. "למתווכים חשיבות רבה בענף" מסכם אורן,  "בעקבות זה שאנחנו מפוזרים בכל  כל ארבעת הבניינים, אנחנו יכולים לעזור בקביעת המגמות העתידיות של ענף היהלומים".