גורדי השחקים של מנהטן על טבעת

גורדי השחקים של מנהטן על טבעת

מעצב התכשיטים הפאריסאי ,פיליפ טורנאייר, משיק קו טבעות חדש שכולו מחווה לבניינים מפורסמים בעולם. בקונספט ובביצוע ניתן יהיה לחזות בתערוכת לאס וגאס הקרובה.
פיליפ  טורנאייר (Philippe Tournaire), מעצב תכשיטים צרפתי הופך גורדי שחקים ובניינים היסטוריים לתכשיטי זהב ופלאטינום. טורנאייר, אשר שואב השראה מעולם הבנייה והארכיטקטורה מייצר מינאטורות זהב ופלאטינום של בניינים מפורסמים. תכשיטי הבניינים נכללים באוסף שנקרא: The Dream House Rings (טבעות בתי החלומות).
 
באוסף החדש של המעצב ניתן למצוא טבעות, צמידים ועגילים המציגות גרסאות מיניאטוריות של בניינים אמריקאיים מפורסמים. הטבעות באוסף מיוצרות בעבודת יד תוך שימוש בזהב 18 קארט. אחת הטבעות באוסף מציגה את קו השמיים המפורסם של מנהטן. את האוסף יציג טורנאייר בתערוכת לאס וגאס שתתקיים בסוף חודש מאי.
 
לטורנאייר, חנות בפאריס הממוקמת ב-Place Vendôme  היוקרתי. "למרות המיתון בארה"ב", הוא אומר, "ישנה התעניינות בתכשיטים הנמצאים בטווח המחירים האמצעי עד גבוה". לדבריו, לא פחתה ההתעניינות בתכשיטים שמחירים מתחילים ב-10,000 דולר. עתה הוא פונה לשיווק התכשיטים אותם הוא מעצב במחלקות היוקרה של הרשתות הגדולות בארה"ב. "אנו בתקופה של התרחבות", מציין טורנאייר, "אולם חשוב לנו להמשיך ולהקפיד על האוריינטציה האומנותית שלנו".
 
חידוש נוסף שמציג טורנאייר הוא תכשיטי אדריכלות אישית. לפי דרישת לקוחותיו ובהתאמה אישית הוא מעצב תכשיטים בהם מוצג בית הלקוח. את התכשיטים הוא מעצב תוך שימוש בטכנולוגיות הדמייה לוויניות. בעזרת טכנולוגיית ההדמייה הלווינית של  Google Earth מקבל טורנאייר תמונה של בתי הלקוחות ממעוף הציפור ומכל זווית אפשרית. תמונות הלווין שמתקבלות הן ההשראה לעיצוב הסופי של התכשיט.  התכשיטים מיוצרים מזהב, אבני חן ויהלומים.