הזדמנויות להקמת חברה בהונג קונג

הזדמנויות להקמת חברה בהונג קונג

הזדמנויות חדשות נפתחות בפני מי שמעוניינים להקים חברה בהונג קונג בעלות תפעול מינימלית. כדאי לדעת!
הכלכלה הסינית משגשגת, אפילו בימים קשים אלו. לכן, יש הסבורים כי הונג קונג עשויה להיות אתר נחשק להקמת חברה. מלבד קרבתה לסין, הונג קונג היא גן עדן מבחינת מיסוי. שיעור המס בהונג קונג נמוך במיוחד ובמקביל אין מיסוי על עסקים המתבצעים מול סין ומדינות אחרות.  הונג קונג, מאפשרת תכנון מס שנתי למי שחפצים בכך.



שיקול מרכזי נוסף המנחה את מי שבוחרים להקים חברה בהונג קונג בימים אלו הוא חוסר הפיקוח על המטבע הנכנס והיוצא מן המדינה. לא קיימת מגבלה על העברות הכספים אל ומתוך הונג קונג. בנוסף, מצטיינת הונג קונג בקלות בה ניתן לקבל שירותים בנקאיים.   


בימים אלו פונות חברות מסחריות מקומיות אל יזמים זרים ומציעות להן להשתמש בשירותי המשרד הוירטואלי שלהן. המשרד הוירטואלי הוא נקודת קשר מקומית בהונג קונג מולה ניתן לטפל בכל ענייני חשבונות הבנק, שינוע סחורות וכל יתרון אחר שמשרד קבוע יכול לספק, ללא הצורך להיות בו באופן פיזי.


למשרד הוירטואלי צוות מקצועי הנותן מענה טלפוני מיומן ומהיר לכל שאלה או צורך של בעל החברה. כמו כן, נותן צוות התמיכה מענה לפקסים, מעביר הודעות המתקבלות במשרד הוירטואלי של החברה  תוך דקות ומאפשר לבעל החברה לנהל את ענייניו ביעילות מירבית.


מידע נוסף על הקמת חברה בהונג קונג ניתן למצוא כאן. מידע על המשרד הוירטואלי ניתן למצוא באתר החברה.