הערכות מחודשת בדה בירס

הערכות מחודשת בדה בירס

מנכ"ל רשת החנויות של תאגיד היהלומים של  דה בירס יסיים את תפקידו בסוף השנה. את מקומו יתפוס פרנסיס דאלאגה.

תאגיד היהלומים דה בירס (De Beers) יעבור בקרוב שינויי גבריי משמעותיים. בסוף השבוע שעבר הודיע גאי לאימארי (Guy Leymarie) כי הוא עתיד לעזוב את תפקידו כמנכ"ל רשת החנויות של דה בירס בסוף שנת  2009 עם תום חוזה ההעסקה שלו בחברה.   לדה בירס 40 חנויות ברחבי העולם הנמצאות בבעלות משותפת של  דה בירס ו LVMH.

לאימארי מועסק בחברה מאז שנת 2004, על פי הודעת הפרישה שלו הוא מעוניין לפנות לתחומי עיסוק אחרים. יורשו של לאימארי יהיה פרנסיס דאלאגה (Francois Delage). דאלאגה הוביל את השקת מותג היהלומים Forevemark בשנתיים האחרונות. לפני הצטרפותו לדה בירס, שימש דאלאגה כנשיא חטיבת אסיה של לואי ויטון.

גארת' פני יו"ר מועצת המנהלים של דה בירס הודה ללאימארי בשם בעלות השליטה בחברה על מחוייבותו לחברה ועל מנהיגותו. "לאימארי סייע לבסס את מעמדה של דה בירס כשחקנית גלובלית בענף".

עוד אמר פני כי החברה שמחה על מינויו של דאלאגה, "אנו מרוצים מאוד מכך  שפרנסיס דאלאגה, אדם בעל ניסיון ייחודי בתחום מכירות היהלומים והתכשיטים, יתמנה למנכ"ל ויקדם את החברה לשלב ההתפתחות הבא שלה. בחודשים הקרובים יעבדו לאימארי ודאלאגה בשיתוף פעולה בכדי להבטיח העברת תפקידים חלקה ככל האפשר".

סטאפן לוסייר (Stephen Lussier) ימונה למנכ"ל Forevermark במקומו של דאלאגה. לוסייר ימלא את התפקיד הזה במקביל למינוי נוסף כראש חטיבה עסקית ותאגידית בדה בירס. על פי הודעת החברה, לוסייר שהיה  מנהל השיווק העולמי של דה בירס, ישתלב בתפקידו החדש בטבעיות. אסטרטגיית השיווק של Forevermark מתמקדת בימים אלו בהשקת המותג בסין, הונג קונג ויפאן.