הבורסה מקדמת מסחר בינלאומי

הבורסה מקדמת מסחר בינלאומי

חברי בורסות מחו"ל החברות בפדרציה (WFDB) יזכו לפטור מתשלום  דמי הכניסה לאולם המסחר, כך החליטה לאחרונה הנהלת הבורסה. הנשיא אבי פז- "אנו פועלים בכל דרך אפשרית על מנת לעודד את המסחר בבורסה".

לאחרונה החליטה הנהלה הבורסה לבטל את עלות הכניסה לאולם המסחר מחברי בורסות מחו"ל החברות בפדרציה. ההחלטה התקבלה על רקע המשבר הכלכלי העולמי ונובעת מן הרצון של הנהלת הבורסה לעודד הגעה של חברי בורסה מחו"ל לישראל למטרות מסחר.

נשיא בורסת היהלומים, מר אבי פז, אמר "ההחלטה מבטאת את רצון הבורסה לארח קניינים מבורסות אחרות בעולם ולעודד אותם לבצע פעילות מסחרית באולם המסחר של הבורסה בישראל. בעקבות ההחלטה יוכל כל חבר בורסה מחו"ל החברה בפדרצייה העולמית להיכנס לאולם המסחר ללא תשלום דמי כניסה".

פז סיפר על דרכים נוספות בהן הנהלת הבורסה מעודדת את פעילות הקניינים הזרים באולם: "הנושא קרוב לליבנו ולכן הקצנו אזור מיוחד לישיבת הקניינים הזרים, הסדרנו את מקומות הישיבה באיזור הזה. ההחלטה התבררה כמוצלחת מאוד ומסייעת לחברי הבורסות העולמיות לעבוד בצורה יעילה יותר כאשר הם מתארחים אצלנו. בנוסף, קניינים זרים אשר מבקרים במשך שלושה ימים באולם המסחר של הבורסה זכאים ללינה בחינם למשך שלושה לילות במלון הסמוך לבורסה".

"אנו רואים לנגד עיננו כל הזמן את הרצון להעלות את נפח העסקאות המתבצעות בישראל, למרות המיתון", מסכם פז, "ופועלים ללא לאות על מנת להגיע ליעד הזה".