חוגגים עם ילדי "נווה יהודה"

חוגגים עם ילדי "נווה יהודה"

כחלק מפעילויותיה של בורסת היהלומים למען הקהילה, מאמצת משפחת הבורסה את כפר הילדים "נווה יהודה" בנס ציונה.  אתמול חגגה הבורסה עם בני ובנות המצווה של הכפר.  
אתמול (יום ב') חגגו 13 בני ובנות המצווה של כפר הילדים "נווה יהודה" את הגיעם למצוות. כבכל שנה בשמונה השנים האחרונות משפחת הבורסה חגגה איתם. בין האורחים אשר באו לשמוח עם הילדים ולשמח אותם ניתן היה למצוא את נשיא הבורסה, אבי פז, חברי הנהלת הבורסה, ראש עיריית נס ציונה, יוסי שבו ואת המתנדבים אשר שותפים בתכנון ועריכת הפעילויות.  

האירוע המרגש, כולו פרי עבודת ההתנדבות של העמותה הפועלת למען ילדי הכפר, נערך בגן האירועים "ירוק על המים" בקיבוץ חולדה. הזמרים רון שובל ורגב הוד הופיעו ומתנות לבני ובנות המצווה נתרמו על ידי סוכנות הביטוח יהלומית ועל ידי אבי טביסל.


תמונה קבוצתית עם ילדי בר המצווה
מימין לשמאל אילן סמואל, מיכל קטן, שמעון הרוש (מנהל בית הילדים), יעקב קטן, יוסי שבו (ראש עירית נס-ציונה),
נשיא הבורסה אבי פז, יוסי גושן (מנכל מפעל הכשרת ילדי ישראל), מר אוחנה, רוחלה קורן, יעקב קורן, אבי טביסל ועמנואל עטר

לדברי יעקב קטן המשמש כחבר הוועד המנהל של עמותת המפעל להכשרת ילדי ישראל  יחד עם אלי יעקובוביץ' ועמנואל עטר  "הילדים התרגשו מאוד וגם אנחנו, צריך להיות שם כדי להבין כמה הפעילויות הללו משמעותיות לילדי הכפר".

כמדי שנה אבי פז, נשיא בורסת היהלומים,  בירך את הילדים החוגגים. פז הודה לכל מי שלוקח חלק במפעל החשוב הזה וציין את השקעתם של יעקב קטן, עמנואל עטר ואלי יעקובוביץ בעשייה למען הילדים. בשם משפחת הבורסה, איחל אבי לבני ובנות המצווה  מזל טוב, אושר והרבה אהבה.

בנוסף לעריכת חגיגה גדולה ומרגשת מדי שנה לילדי הכפר המגיעים לגיל מצוות,  אנשי הבורסה לוקחים את הילדים למשחקי כדורסל של מכבי תל אביב, מארגנים להם ימי כיף וברביקיו, טורניר קט- רגל ועוד. בימים אלו הבורסה נרתמה לפרוייקט שיפוץ בניין שנועד למגורי בוגרי הכפר.

יעקב קטן מספר על העשייה של חברי הבורסה במסגרת זו: "העמותה דואגת לרווחת הילדים ומבקשת לספק להם צרכים שהם לא מקבלים ממשרד הרווחה וממשרד החינוך. משפחת בורסת היהלומים נרתמה לנושא בצורה מרגשת. יש תרומות כספיות ותרומות במתנות, אולם גם הרתמות אמיתית ונפלאה של חברי הבורסה ועובדיה לפעילויות שישמחו את הילדים ויגרמו להם לחוש כי יש מי שדואג להם".