קבוצה של אלופים!

קבוצה של אלופים!

נבחרת הכדורגל של בורסת היהלומים לקחה אליפות! בפעם השלוש עשרה בתולדותיה זכתה נבחרת הכדורגל  של הבורסה באליפות הליגה למקומות עבודה באזור המרכז. אבי פז, נשיא הבורסה: "אני גאה בשחקנים ובמאמן!"
מזה כחמש עשרה שנה פועלת נבחרת הכדורגל של הבורסה באופן נמרץ בכדי לפאר את שמה של בורסת היהלומים גם בתחום הספורט. אתמול (יום ב'), בפעם השלוש עשרה בתולדותיה, זכתה הקבוצה בתואר אלופת הליגה למקומות עבודה של מחוז המרכז.

את הקרב על האליפות הכריע משחק מותח מול נבחרת בנק הפועלים אשר הסתיים בניצחון מוחץ של נבחרת הבורסה ובתוצאה 8:3. לדברי מנש כהן, אשר מאמן את הנבחרת מאז היווסדה "המחצית הראשונה הייתה צמודה ושקולה. אולם במחצית השנייה התבצעו כמה חילופים ששינו את התמונה לטובתינו".

את הגביע יקבלו שחקני הקבוצה  מידי שר הספורט בטקס חגיגי שיערך בחודש יוני. אבי פז, נשיא בורסת היהלומים, בירך את השחקנים והמאמן "קבוצת הכדורגל של הבורסה היא מקור לגאווה עבור כולנו בבורסת היהלומים. אני מודה לשחקנים ולמאמן על ההשקעה ועל הניצחון.  קבוצת הכדורגל של הבורסה היא פן נוסף בפעילויות הספורט, התרבות והקהילה בהן הבורסה לוקחת חלק ותמשיך להשתתף ולקדם אותן גם בעתיד".



קבוצת הכדורגל של הבורסה מונה 25 חברים ומתנהלת, לדברי מנש כהן, בצורה מקצועית ורצינית. הקבוצה ממומנת בעזרת נדיבותם של מרטין רפפורט, מוילי, ג'וש ועמית מחברת רפפורט  ושל חברת יהלומי אלול ותודה לבומי טראוב. מנש כהן, בעברו בלם בבית"ר ירושלים וכיום חבר בורסה ומאמן הקבוצה, אומר כי הוא מודה לספונסרים שמסייעים לקבוצה ולהצליח ולאבי פז ושמואל שניצר על התמיכה והעזרה שהקבוצה זוכה לה מצד הבורסה. כהן מספר בגאווה מוצדקת כי "בזכות ההשקעה של כל הגורמים זכינו, בשנה שעברה, באליפות אירופה למקומות עבודה".


מדי שנה הקבוצה משתתפת בטורנירים רבים להנצחת חיילים שנפלו ומקיימת טורניר לזכרו של נשיא הבורסה לשעבר, משה שניצר ז"ל. בנוסף, הקבוצה לוקחת חלק פעיל וחשוב באימוץ ילדי כפר הילדים "נווה יהודה".