ערוץ חדש לשיווק - ערוץ מכירות יהלומים ב-eBay

ערוץ חדש לשיווק - ערוץ מכירות יהלומים ב-eBay

איידקס אונליין וג'ם-סטון-קינג משיקים ערוץ מכירות יהלומים ישיר באתר המסחר האינטרנטי הגדול בעולם -eBay. "היהלומנים והלקוחות  ירוויחו" אומרים היזמים.
איידקס אונליין (IDEX Online), זירת המסחר המובילה בענף ביהלומים,  וג’ם-סטון-קינג (GemStoneKing), מחנויות התכשיטים הגדולות ביותר באיביי (eBay) הודיעו בסוף השבוע שעבר על השקת ערוץ מכירות יהלומים ישיר ב eBay , אתר המסחר המקוון הגדול בעולם.
 
 
"הערוץ החדש – שלוחה של פלטפורמת עסקאות יהלומים מובטחות (Guaranteed Diamond TransactionsTM) שלנו – יתן מינוף אדיר לספקי יהלומים וידחוף אותם לקדמת הסחר המקוון," אמר אברהם שטרן, מנכ"ל איידקס אונליין.
 
 
שטרן מתייחס למיזם כאל "קיצור דרך המאפשר ליהלום להיות מוצע למכירה תוך 30 שניות מסיום תהליך הליטוש עד לשיבוץ כתכשיט, ללא מאמץ מצד סוחרי היהלומים". לדבריו, "אין ספק שהספקים שלנו יפיקו את המקסימום מהזדמנות זו על ידי אספקת היהלומים מהאיכות הגבוהה ביותר."
 
 
מערכת המכירות שמספק המיזם  ממזגת לתוכה את פלטפורמת המסחר של איידקס אונליין עם המערכות של ג’ם-סטון-קינג וeBay. הפלטפורמה יוצרת מהפכה בסחר הסיטונאי של יהלומים מתועדים על ידי שילוב אוטומטי באתר eBay של היצעי היהלומנים באיידקס אונליין. ערוץ המכירה פתוח לכל ספקי היהלומים באיידקס אונליין.
 
 
המערכת החדשה סורקת את כל מלאי היהלומים המתועדים המוצעים למכירה במערכת המסחר של איידקס אונליין – כ- 350,000 יהלומים בערך כולל של כ-3$ מיליארד – כדי לזהות את היהלומים העונים על דרישות הקונים.
 

המערכת ממוקדת בהגשמת הדרישות החשובות ביותר של הלקוח שכוללות אספקה
מובטחת מהמלאי, מידע מקיף וכולל על היהלומים המוצעים למכירה והמחירים הטובים ביותר.
 
 
לדברי השותפים במיזם, התוצאה מספקת תועלת ללקוחות ולסוחרים. לקוחות  eBay מקבלים יהלומים בעלי ערך הגבוה ביותר ביחס למחיר הקנייה בכל מקום בעולם ובכל זמן נתון.  סוחרי יהלומים זוכים בחשיפה בלתי מוגבלת בערוץ מכירות חדש.
 
 
דינאש לאטהי, סגן-נשיא חווית הקנייה ב eBay אמר "אנו שמחים לעבוד עם איידקס אונליין וג’ם-סטון-קינג כדי להביא ליעילות גדולה יותר ושקיפות לשוק היהלומים ובה בעת להגדיל באופן ניכר את היצע היהלומים הניתנים לקנייה ב eBay."
 
עודי כהן מבעלי איידקס אונליין מברך על המיזם ואומר כי "זוהי הגשמת חלום עבור התעשייה. אנחנו מחברים את היצרן בקו ישיר לצרכן וחוסכים את עלויות השיווק בדרך. כשלוקחים בחשבון שהתשלום הוא במזומן, מבינים עד כמה זו עסקה משתלמת".