דה בירס משיקה את דירוג Forevermark

דה בירס משיקה את דירוג Forevermark

מותג יהלומי Forevermark של דה בירס עולה מדרגה. החברה משיקה  דוחות דירוג ייחודיים עבור האבנים הנדירות.

בסוף השבוע האחרון הודיע חטיבת  Forevermark בתאגיד היהלומים דה בירס (De Beers) על השקת דוח הדירוג של מותג היהלוםForevermark.  על פי הודעת החברה פחות מ 1% מן היהלומים בעולם יכולים להכלל בהגדרת המותג Forevermark .


ביהלומים המוגדרים כחלק מסדרת Forevermark מוטבע סמל המותג והם זוכים למספר סידורי ייחודי.  עומקה של ההטבעה הוא 1/20 מיקרון וניתן לראותה רק באמצעות מכשיר מיוחד הנמצא ברשותם של יהלומנים המורשים לסחור ביהלומים הללו. על פי הודעת החברה,  המספור והסמל הם ההוכחה לכך שהיהלום עמד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של  איכות ושלמות.


בנוסף למספור ולסימון הייחודיים השיקה דה בירס השבוע שיטת דירוג יחודית לאבנים הנדירות. יהלומנים מורשים של מותג Forevermarkיספקו מעתה דו"ח דירוג לכל יהלום ייחודי שכזה. הדו"ח יבהיר את תכונותיו ומאפייניו של היהלום.  על פי הודעת החברה, הדו"ח אותו ינפיקו היהלומנים מבוסס על ארבעת ה-C’s אולם, רק יהלום אשר קיבל דירוג מושלם בכל אחד מהמדדים יוכל להפוך לחלק ממותג Forevermark.


לשם קידום המותג הקים התאגיד מכון ובו גמולוגים המתמחים בבדיקת אבנים לצורך קביעה האם הן עומדות בקריטריונים הקפדניים של המותג. במכון עוברת כל אבן תהליך בדיקה אישי וקפדני, אשר בסופו מופקת עבורה תעודה גמולוגית.