התפטר מתפקידו האחראי על שיווק דה בירס בארה"ב.

התפטר מתפקידו האחראי על שיווק דה בירס בארה"ב.

ריצ'ארד לנוקס, האחראי על מסעות הפרסום של דה בירס בעשר השנים האחרונות יעזוב את תפקידו השבוע. בכיר בדה בירס: "מסעות הפרסום שיצר לנוקס תרמו לענף היהלומים כולו".
ריצ'ארד לנוקס (Richard Lennox), בכיר בחברת הפרסום התפטר מתפקידו ויסיים את עבודתו בחברה במהלך השבוע הקרוב. לנוקס ניהל בעשר השנים האחרונות את חשבון הפרסום של חברת דה בירס (De Beers). ההודעה על כך נמסרה אתמול (יום ג') על ידי  רוזמרי ריאן    (Rosemary Ryan) נשיאת JWT North America.

במסגרת תפקידו היה לנוקס אחראי על חלק ניכר ממסעות הפרסום המוצלחים של דה בירס. במהלך תקופתו כאחראי על הקמפיין השיקה חברת דה בירס את מסע הפרסום Millennium וכן מסעות פרסום מוצלחים נוספים. עתה, לאחר פיטוריו יפקחו על חשבון הפרסום של חברת דה בירס חברי הנהלת הסוכנות: ליסה קוצ'ין (Lisa Cochin), אמי קונדו (Emmy Kondo), סאלי מוריסון (Sally Morrison), וקולבי שרגאליס (Colby Shergalis). בתקופה זו עוסק צוות הניהול בהכנת הקמפיין של דה בירס לעונת החגים המתקרבת לקראת סוף שנת 2009.

בהודעה שפרסמה החברה תיאר לנוקס את עבודתו על חשבון הפרסום של דה בירס כאחת התקופות המספקות בקריירה המקצועית שלו והוסיף כי הדבר איפשר לו ללמוד על תעשיית היהלומים. לדברי מקורות בתעשיית הפרסום, מתעתד לנוקס לעבור למשרה בכירה בענף התכשיטים והיהלומים.

לדברי סטפן לוסייר (Stephen Lussier), בכיר בדה בירס, עבודתו של לנוקס תרמה תרומה יוצאת דופן לא רק לדה בירס, אלא לתעשיית היהלומים כולה.  "רעיונותיו הפרסומיים ריגשו את  הלקוחות ויצרו גידול במסחר ביהלומים", אמר לוסייר.