דה בירס יוצאת בקמפיין חדש לקראת החגים
דה בירס יוצאת בקמפיין חדש לקראת החגים
בדה בירס נערכים לעונת החגים של שנת 2009 ומשיקים קמפיין שיווקי שמחזק
את הקשר בין יהלומים לאהבה. על פי סקרים מוקדמים, לאוסף צפוי ביקוש רב.
תאגיד היהלומים דה בירס (De Beers) השיק במהלך השבוע האחרון קמפיין
שיווקי חדש המיועד לחזק את מכירות היהלומים והתכשיטים ברבעון האחרון של שנת
2009 – במהלך עונת החגים בארה"ב.את הקמפיין השיווקי משיקה דה בירס במשותף עם ארבע
חברות של בעלי סייטים ב-DTC.
שמו הרשמי של הקמפיין, המבוסס על הרעיון על פיו רק אהבה יכולה
להיות חזקה יותר מיהלום, הוא Everlon Diamond Knot Collection. מקורו של השם בימי
העת העתיקה בהם נהגו לייחס לקשר הרקולס, קשר יחודי שבמרכזו יהלום, סגולות של כוח
ועוצמה יוצאי דופן. בהודעה שפרסמה החברה לקראת השקת הקמפיין נאמר כי "האוסף הוא
מחווה לכוחה העצום של האהבה ולעמידותה לאורך זמן".
דה בירס השיקה עיצוב ייחודי לאוסף התכשיטים, אולם לבעלי הסייטים
שישתתפו בקמפיין ניתנה הרשות לייצר פירוש עצמאי לקונספט החדשני. במסגרת זו
תוכלנה החברות השותפות לפתח אוספים עצמאים שיופצו בחנויות המשתתפות בקמפיין.
מסקרי שיווק מוקדמים שערכה דה-בירס עולה כי 58% מהגברים ו61% מהנשים
שנשאלו הביעו עניין ברכישת תכשיט מן האוסף הייחודי. הקמפיין יושק באופן
רשמי במהלך חודש נובמבר 2009, לקראת עונת החגים. במהלכו יעשה שימוש באתר
אינטרנט יעודי, במודעות מודפסות בעיתונות, בפרסומות שישודרו בזמני צפיית שיא
בטלויזיה ובמסע יחסי ציבור מתוקשר.