24 סרטוני וידאו חדשים הופקו והועלו לאתר יוטיוב במסגרת החלק הרביעי של יישום
התכנית האסטרטגית של מכון היהלומים "בואו נעבור את זה יחד".
התכנית, שהוגדרה על ידי מכון היהלומים כתכנית רב שכבתית, גובשה כמענה שיווקי
להשלכות המשבר הכלכלי העולמי על ענף היהלומים והיא שמה לה כיעד ראשון במעלה לעודד
את הפעילות של תעשיית היהלומים בישראל ובעולם.
כזכור, באירוע ההשקה של התכנית אמר יו"ר מכון היהלומים מוטי גנץ כי
"תפקידו של מכון היהלומים הוא להוביל את מאמצי השיווק של התעשייה ובמסגרת התוכנית
אנחנו רוצים להציג לתעשייה הישראלית כלי שיווק חדשים ויצירתיים. כמכון היהלומים
אנחנו יכולים לתת לאנשים כלים איך לשווק את הסחורה שלהם טוב יותר בעזרת אינטרנט
ותערוכות בינלאומיות".
אחד המרכיבים המרכזיים עליהם שם המכון דגש הוא שימוש נרחב במדיות שונות
ומתקדמות וביניהן רשת האינטרנט, בלוגים ורשתות חברתיות כמו FACEBOOK,TWITTER .
בחודש מאי 2009 הועלו לאתר יוטיוב הסרטונים הראשונים של תעשיית היהלומים ועם
העלאת סבב הסרטונים החדש מוצגים כיום באתר כבר למעלה מ – 60 סרטוני תדמית של חברות
יהלומים ישראליות - בכל סרטון מוצגת הפעילות והמומחיות של חברה ישראלית.
ממכון היהלומים נמסר כי ההחלטה להפיק ולהעלות לאתר יוטיוב סרטונים נוספים היא
תוצאה של הצלחת הערוץ שעולה על כל הציפיות.
מנכ"ל מכון היהלומים אלי אבידר אמר כי "כשתכננו את הקמפיין "בואו נעבור את זה
ביחד" היה לנו ברור שעלינו להשתמש בכל הכלים האפשריים במטרה לקדם את תעשיית
היהלומים הישראלי וביניהם גם שיווק ברשתות חברתיות. אנחנו פועלים ליצירת קהילה אשר
במסגרתה יוכלו תעשייני היהלומים מכל העולם להיפגש ולחלוק ידע ורעיונות".