שיווק "אגרסיבי" ליהלומים בבאזל

שיווק "אגרסיבי" ליהלומים בבאזל

תערוכת באזל לשעונים ותכשיטים נענתה לקריאתו של נשיא הפדרציה העולמית אבי פז והתחייבה להגביר את מאמצי הפרסום והשיווק עבור חברות יהלומנים שמשתתפות בתערוכה.
הנהלת תערוכת באזל לשעונים ותכשיטים (Baselworld Watch and Jewellery Show) הכריזה כי תגביר את מאמצי השיווק והפרסום עבור חברות יהלומים שיציגו בתערוכה.
 
ההכרזה של הנהלת התערוכה, שתתקיים בין התאריכים 18 – 25 למרץ 2010, באה כאמור בעקבות מכתב ששלח נשיא הפדרציה העולמית אבי פז ובו ביקש ממארגני התערוכה לשפר את מערך התקשורת והפרסום של קנייני היהלומים.
 
בין היישומים אותם התחייבה התערוכה לקדם עבור היהלומנים ניתן למנות משלוח של הודעות לעיתונות לכל כלי התקשורת הבינלאומיים הרשומים במאגר המידע של התערוכה ובהן להדגיש אתחשיבות ענף היהלומים לתערוכה.
 
כמו כן יפורסם במהלך התערוכה דו"ח יומי מיוחד על חברות היהלומים המציגות בתערוכה וזאת במסגרת המגזין היומיBaselworld Daily News המופץ בכ – 15,000 עותקים במהלך ימי התערוכה. חוברת הפרסום של התערוכה תשלח במייל לקנייני יהלומים באירופה וענף היהלומים וחשיבותו לתערוכה יודגשו בראיונות, בנאומים רשמיים ובמאמרים שיכתבו על ידי ההנהלה לצורך קידום התערוכה.
 
נשיא הפדרציה אבי פז ציין כי הוא צופה שצעדים אלה של הנהלת התערוכה יגבירו את התודעה והנראות של חברות היהלומים שיציגו בתערוכה והם גם יגבירו את המודעות של המבקרים לתפקיד החשוב שממלאים היהלומים בתערוכה חשובה זו".
 
במסגרת הפנייה למארגני התערוכה ביקש הנשיא מההנהלה לאפשר לחברות לחלוק ביתני תצוגה ולהוריד את העלויות וזאת על מנת לאפשר לחברות היהלומים להמשיך ולהשתתף בתערוכה".