האם הקשר יהיה נצחי?!

האם הקשר יהיה נצחי?!

לאחר חודשים ארוכים חשפה חברת דה בירס את "הרעיון הגדול" שלה לרבעון הרביעי של שנת 2009 – סדרת תכשיטי Everlon בעיצוב ייחודי המביא לידי ביטוי את הרעיון לפיו את האהבה של בני זוג אי אפשר להתיר – אפילו לא בזמנים הקשים ביותר.
המוטיב המרכזי בקולקציית התכשיטים החדשה של דה בירס -  Everlon Diamond Knot Collection- מבוסס על "קשר הרקולס" – קשר של שתי לולאות המהווה סמל היסטורי לעוצמה ומביא לידי ביטוי את הקשר הבלתי ניתן להפרדה בין גבר לאשה.

באתר הרשמי בו מוצגים התכשיטים נכתב כי "אהבה אמיתית שורדת לעולמי עולמים ותכשיטי Everlon  הם הוקרה לעוצמה הבלתי רגילה של האהבה – תזכורת תמידית לעובדה שאהבה היא היסוד והבסיס עליו מונחים כל יתר הדברים בחייו של אדם".

ג'יימי קולדוול (Jamie Caldwell) מזרוע השיווק של דה בירס בארה"ב אומר כי  "חברת דה בירס חולקת את עלויות ההשקה של הקולקציה הממותגת עם בעלי סייט של ה –DTC שבחרו לחבור לתוכנית כמו גם עם קמעונאים שרכשו את הזיכיון למכור תכשיטים מסדרת Everlon".

מכתבה שמתפרסמת ב –NATIONAL JEWLLER עולה כי מתוך 79 בעלי סייט של ה –DTC הצטרפו 4 לתוכנית השיווק -Elegant Collection/Jasani ,JBDM ,Pluczenik ו  - Rosy Blue.

כמו כן הצטרפו לתוכנית גם כ – 300 קמעונאיים עצמאיים ו – 10 רשתות קמעונות מרכזיות - Ben Bridge Jeweler, Fred Meyer Jewelers, Helzberg Diamond Shops, J.C. Penney Co, Macy's, Reeds Jewelers, Riddle's Jewelry,  Sam's Club ,Samuels/Rogers Jewelersו -Zale Corp.


בשורת האהבה הנצחית של קולקצייתEverlon תצטרך כמובן להתמודד עם צרכנים הסובלים בימים אלה מאבטלה הולכת וגדלה ושרויים שוק תעסוקה מעורער. אנליסטים המסקרים את תחום היהלומים והתכשיטים תוהים האם הקמפיין של דולקצייתEverlon  יספיק על מנת לכבוש את השוק...

 

בין האנליסטים הסקפטיים ניתן למצוא את ג'ף טראשי (Jeff Taraschi) נשיא חברת Interactive Group Ltd המצוטט במאמר של ה -  NATIONAL JEWLLER כשהוא אומר – "אני חושב שהקולקציה החדשה תסייע למכירות אבל לא חושב שהקמפיין חזק דיו על מנת לחולל שינוי מהותי ולגרום להאצה במכירת יהלומים".

אחת מנקודות הביקורת של טראשי בנוגע לקמפיין החדש נוגעת לבחירת השם והקונספציה המרכזית של Everlon וזאת בהשוואה לקולקציית ה – "עבר-הווה-עתיד" שהציגה תכשיטים המשובצים בשלושה יהלומים  ולקולקציית Journey שייצגה את מסע חייו של אדם.

סקרי צריכה מקדימים שנערכו בארה"ב על ידי חברת דה בירס לפני השקת הקוקציה העלו כי 61% מהנשים – 58% מהגברים הביעו עניין ברכישת תכשיטEverlon אך למרות נתוני הסקרים שומרת חברת דה בירס על גישה שמרנית בכל הנוגע לציפיותיה מהפרויקט החדש.

לדברי דוברת החברה לינט גולד (Lynette Gould) המכירות הצפויות ב – 12 החודשים הראשונים מוערכות בכ – 300 מיליון דולר עד כ – 400 מיליון דולר וזאת לנוכח המצב הכלכלי השורר בשווקים. לשם ההשוואה בלבד קולקציית ה -  Journey הניבה בין הרבעון הרביעי של שנת 2006 לרבעון השלישי של 2007 כ – 1.5 מיליארד דולר!!!

את הקולקציה החדשה מקדמת דה בירס בעזרת פרסום בעיתונות הכתובה, בטלוויזיה ובעזרת אתר אינטרנט ייעודי בו ניתן לקבל פרטים נוספים על הקולקציה.

לגלישה לאתר האינטרנט של תכשיטי Everlon  לחץ כאן.