קמפיין הטלוויזיה של Everlon יוצא לדרך

קמפיין הטלוויזיה של Everlon יוצא לדרך

מסע הפרסום המדובר ביותר בתעשיית היהלומים מגיע לטלוויזיה. ב – 16 לנובמבר ישודר לראשונה סרט הפרסומת של דה בירס ברשתות הטלוויזיה בארה"ב. תהיו אתם הראשונים לראות את הסרטון.
חברת דה בירס מגבירה את קמפיין הפרסום של "הרעיון הגדול" שלה לתקופת החגים של סוף השנה האזרחית – סדרת תכשיטיEverlon ומעלה סרט פרסומת שיוצג ברשתות הטלוויזיה בארה"ב.


הפרסומת הרומנטית, שאורכה 30 שניות ניתנת להורדה כאן והיא מציגה זוג מחליק על הקרח על אגם קפוא – האישה מחליקה על הקרח במיומנות ובמקצועיות בעוד הגבר מתקשה בהחלקה ונוטה לאבד משקל וליפול.

לבסוף מצליח הגבר לאזן את עצמו - כשהוא נאחז בענפים של עץ ומתבונן בהערצה בביצועי ההחלקה של אשתו הוא שולף מכיסו את המתנה שרכש לה – טבעתEverlon אך בו ברגע הוא כמעט ונופל.

למזלו הרב, אשתו מופיעה מאחריו, אוחזת בו ומונעת ממנו את הנפילה, אך כשהיא רואה את הטבעת שרכש לה  היא עצמה כמעט ונופלת מרוב התרגשות.

הסרטון מסתיים במילים – היום, יותר מאי פעם, אתם העוצמה והכוח אחד של השני" ומתייחסת לכך ש -Everlon  מביאה לידי ביטוי את עוצמת האהבה.

המוטיב המרכזי בקולקציית התכשיטים החדשה של דה בירס מבוסס על "קשר הרקולס" – קשר של שתי לולאות המהווה סמל היסטורי לעוצמה ומביא לידי ביטוי את הקשר הבלתי ניתן להפרדה בין גבר לאשה.  

סלי מוריסון המנהלת את הפרסום והשיווק של דה בירס בארה"ב מטעם חברתJWTאמרה כי "הפרסומת מציגה סיפור רב עוצמה על כוחה של האהבה והיא תגרום לכך שקולקצייתEverlon תהדהד בלבם של הצופים על ידי כך שהיא מכניסה אותם לרגע רגשי ומיוחד ביותר".

בסיום הסרטון מופיעה הפנייה לאתר האינטרנט הייעודי של קולקצייתEverlon - האתר מכיל מספר שדרוגים מאז השקת הקולקציה בספטמבר הכוללים בין השאר תצוגה של 360 מעלות של מספר תכשיטים מהקולקציה. לגלישה לאתר לחץ כאן.