עם אצבע על הדופק של השוק

עם אצבע על הדופק של השוק

כריס ריידר (Chris Ryder) מנהל השיווק של חברת הכרייה BHPמציג את פילוסופיית המכירה של החברה וטוען – "המכרזים הם לא הגורם לספקולציות במחירי הגלם אבל הם מביאים את הספקולציות האלה לידי ביטוי בשוק".
בנאום שנשא בפני בכירי ענף היהלומים העולמי שמתכנסים באנטוורפן אמר מנהל השיווק של חברת הכרייה הגדולה כי קיימת חשיבות גדולה לכך שהחברה תמשיך להיות מחוברת לשוק היצרנים ותחוש את "הדופק" של השוק.

ריידר אמר -  "חשוב מאד שנרגיש את השוק ונהיה מחוברים אליו. אנחנו לא חושבים שאנחנו יותר חכמים מהשוק ואנחנו עושים הכל על מנת שמחיר הסחורה שלנו יביא לידי ביטוי את מה שמתרחש בשטח – הלקוחות שלנו משלמים את מחיר השוק כפי שהוא בא לידי ביטוי בכל רגע נתון".

ריידר ציין כי בבסיס פילוסופיית המכירה והשיווק של החברה עומדים עקרונות של שקיפות ותחרות – "חשוב לנו שהלקוחות שלנו ירוויחו גם בזכות היכולת שלהם להתחרות בשוק ולמקסם את הפוטנציאל שגלום בסחורה לנו"

ריידר הדגיש בפני הנוכחים את החשיבות האדירה שהחברה רואה בקידום הפעילות של מועצת היהלומים העולמית ( International Diamond Board) ובקידום השיווק הגנרי של היהלומים. הוא הודה לחברי הענף על התמיכה הנרחבת שלהם ביוזמה זו אך יחד עם זאת, לאור העיכוב בפעילות של המועצה בפועל, הוא קרא ליהלומנים להתאזר בעוד מעט סבלנות עד שהפעילות תבוא לידי ביטוי מעשי בשטח.

בהקשר זה הדגיש ריידר כי "עלינו לפעול בשיתוף פעולה מלא להגדלת אמון הצרכנים ביהלום אותו אנחנו מוכרים ובמקביל עלינו לקדם את הרצון של הצרכנים לבחור ביהלום על ידי קידום מכירות ופרסום גנרי"

בסיכום דבריו הדגיש ריידר כי להערכת החברה "הסכנה האמיתית הגדולה ביותר שצפויה לענף, בראייה לטווח ארוך, היא מחסור בגלם".