מכירות Forevermark חצו את רף 100 מיליון דולר
מכירות Forevermark חצו את רף 100 מיליון דולר
Forevermark - מותג היהלומים של חברת דה בירס (De Beers) גרף הכנסות של יותר
ממאה מיליון דולר מאז השקתו לפני כ – 12 חודשים.
יהלומי Forevermark מוכרים וידועים בזכות ההטבעה המיוחדת שמוטבעת בתוכם
בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ביותר ובמסגרתה מוטבע מספר סידורי ולוגו (את ההטבעה כמובן
לא ניתן לראות ללא אמצעי הגדלה).
האחראי על המותג של ענקית הכרייה סטיבן לוסייר (Stephen Lussier)אמר כי "השקת
המותג Forevermark בסין, הונג קונג ויפן הביאה לתוצאות טובות ותפסה תאוצה
למרות המיתון הכלכלי העולמי. המותג שלנו נושא בחובו הבטחה של איכות, אמינות והשראה
והוא יצר עניין גדול אצל הצרכנים. לערכים של המותג יש חשיבות גדולה דווקא בתקופה בה
אנחנו מצויים תקופה בה הצרכנים מקפידים יותר על רכישה אך ורק לאחר מחשבה ושיקול
דעת".
מעבר לחדירה המוצלחת של המותג לשווקים באסיה במהלך השנה האחרונה יש לציין כי
לרמת המכירות של המותג תרמה מאד גם המכירה של שני יהלומי Forevermark הגדולים
ביותר – יהלומי פונאחאלו (Ponahalo Diamonds) שמשקלם הוא
102 קראט ו – 70 קראט. יהלומים אלה נמכרו במהלך השנה במכירה פומבית של בית המכירות
כריסטי'ס ניו יורק (Christie's New York) במחיר של 6.3 מיליון דולר.
"שנת 2009 הייתה שנה מסעירה עבור המותג Forevermark ואנחנו מתכוונים
להמשיך ביוזמות שיווקיות של המותג במהלך שנת 2010" סיכם מנהל השיווק הבינלאומי של
המותג דומיניק בראנד (Dominic Brand).