עליה של 1.1% במכירות החגים
עליה של 1.1% במכירות החגים
מנתונים שמפרסמת פדרציית הקמעונות האמריקאית (National Retail Federation)
עולה כי בחודשים נובמבר ודצמבר נרשמה עליה של 1.1% במכירות הקמעונאיות שהסתכמו
בחודשים אלה בלא פחות מ – 446.8 מיליארד דולר.
הצמיחה המעודדת נרשמה על רקע תחזיות של ירידה של 1% במכירות עונת החגים. בסך
הכל בסיכום המכירות הקמעונאיות של 12 החודשים של שנת 2009 נרשמה ירידה של 6.2%
בהשוואה לשנת 2008.
רוזלינד וולס (Rosalind Wells) כלכלנית ראשית של הפדרציה אמרה כי הנתונים
מצביעים על כך ש"הקמעונאים עשו עבודה בלתי רגילה בתכנון המכירות של עונת החגים.
הנתונים מלמדים כי הצרכן האמריקאי חזר לחנויות אך יש לזכור כי נכון לרגע זה שיעור
האבטלה הגבוה ימשיך להיות גורם מעכב במגמת ההתחזקות".