אחריות אחריות ואחריות

אחריות אחריות ואחריות

מכון היהלומים השיק את האסטרטגיה החדשה לשנת 2010 במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה בתערוכת BASELWORLD. מנכ"ל המכון אלי אבידר הציג את הקמפיין החדש שכותרתו "אחריות היא עסק טוב" (Responsibility is Good. Business).

במסיבת העיתונאים, שנערכה במרכז הכנסים של באזל סיכם מנכ"ל המכון אבידר את הקמפיין האסטרטגי של שנת 2009 שעמד תחת הכותרת "בואו נעבור את זה יחד" (Together Works) וציין כי ישראל הייתה במהלך שנה קשה זו מרכז היהלומים היחיד שנקט בגישה שיווקית אקטיבית.

אבידר אמר כי "התכנית השיווקית של שנת 2009 הצליחה למרות השנה הקשה שעברה על ענף היהלומים והתכשיטים בישראל ובעולם. עיתות משבר מביאות הזדמנויות חדשות והקמפיין פתח בפני היהלומנים הישראלים אפשרויות שיווק הן בשווקים קיימים והן בשווקים מתפתחים".

כמו כן ציין אבידר כי בסיכומה של שנת 2009 ניתן לומר, שישראל היא מרכז היהלומים המוביל היחיד בעולם שהצליח לעבור את המשבר הכלכלי העולמי בהצלחה ללא כל סיוע או תמיכה ממשלתית. אבידר אמר כי בסיכומו של דבר ישראל יוצאת מהמשבר ללא נזקים משמעותיים באופן יחסי.

לדברי אבידר הקמפיין החדש של המכון, שכותרתו היא כאמור – "אחריות היא עסק טוב", יביא לידי ביטוי את העובדה שמרכז היהלומים הישראלי ימשיך לפעול בצורה אחראית בתקופת היציאה מהמשבר. "אנחנו מאמינים שהכרחי לאמץ גישה אחראית – במחירים, בשיווק, בייצור, בשרות הלקוחות ובמתן אשראי" אמר מנכ"ל המכון.

עוד ציין אבידר כי המסר בקמפיין החדש הוא "שמרכז היהלומים הישראלי ימשיך לפעול בנתיב אחראי לקראת צמיחה מחודשת. משמעות הדבר היא שמי ששואף לבנות את העסק שלו צורה אחראית ימצא במרכז הישראלי שותפים מצוינים לכך בתחום היהלומים".

יו"ר מכון היהלומים מוטי גנץ, אמר בהודעה לעיתונות לקראת השקת הקמפיין החדש כי הקשיים של 2009 עשו ממנה שנת לימוד עבור תעשיית היהלומים העולמית. "עלינו להבטיח כי לא נשכח את השיעורים של השנה האחרונה כשמצב הדברים משתפר. המנהיגות והשחקנים בתעשיית היהלומים העולמית חייבים להוביל מדיניות אחראית במטרה לשמור על תעשיית יהלומים בריאה שתתרחב על בסיס יסודות יציבים" אמר גנץ.


אורחת הכבוד במסיבת העיתונאים הייתה סגנית שר התמ"ת אורית נוקד שציינה בדבריה את מעמדה החשוב של ישראל כמרכז סחר בינלאומי.

סגנית השר סקרה בנאומה את חשיבות ענף היהלומים לכלכלת ישראל ובירכה על הקמפיין החדש באומרה כי "הקמפיין הנוכחי של מכון היהלומים ‘Responsibility is Good Business’ הוא יוזמה מבורכת, מאחר והוא מתמקד בנושא חשוב שנמצא על סדר היום העולמי בשנים האחרונות.