רבעון מוצלח לבלו נייל

רבעון מוצלח לבלו נייל

מכירות חברת היהלומים בלו נייל (Blue Nile) ברבעון השני של שנת 2010 זינקו ב – 9.7% והסתכמו בסך של 76.6 מיליון דולר – שיא מכירות בתקופת הרבעון השני של השנה. רווחי החברה הסתכמו ב – 2.8 מיליון דולר.
המכירות של קמעונאית האינטרנט מחוץ לגבולות ארה"ב זינקו ב – 28.2% ברבעון והסתכמובסך של 9.1 מיליון דולר – נתון המהווה אף הוא שיא מכירות ברבעון השני. למעט ההשפעה של השינויים בשערי מט"ח – זינקו המכירות הבינלאומיות של החברה ב – 21.1%.
 
בסך הכל, במהלך הרבעון השני של 2010 התבצעו מהחברה 39,407 הזמנות – נתון המהווה עליה של 3.5% כאשר עלות ההזמנה הממוצעת הסתכם ב – 1,944 דולר להזמנה – עליה של 6%.
 
עמוד הבית של אתר קמעונאית היהלומים הגדולה באינטרנט - בלו נייל
 
החברה מסרה כי בתוך הקטגוריות השונות – הצמיחה במכירות הייתה חזקה ביותר דווקא בתחום התכשיטים שאינם למטרת אירוסין ובכלל זאת צמידי יהלומים, עגילים ושרשראות.
 
חברת בלו נייל מדווחת כי במהלך הרבעון השני של השנה הסתכמו רווחיה בסך של 2.8 מיליון דולר.
 
דיאן אירווין (Diane Irvine) מנכ"לית מסכמת את תוצאות החברה ואמר כי - "חווינו צמיחה משמעותית במהלך רוב הרבעון השני של 2010 אך יחד עם זאת הבחנו בירידה בביקושים מצד הצרכנים במהלך חודש יוני. באופן כללי ניתן לומר שבניגוד לתחילת השנה הצרכנים החלו להימנע מרכישות יקרות כתוצאה מדאגות כלכליות כרמת אבטלה גבוהה והפכפכות של השוק".