העישון אסור

העישון אסור

בהתאם להחלטת דירקטוריון מפעלי בורסת היהלומים הועלה סכום הקנס המוטל של מפרי חוק איסור עישון בשטחים ציבוריים בבורסה והחל מה – 1.9.2010 הוא יעמוד על סך של 350 ₪.
בישיבת הדירקטוריון של מפעלי בורסת היהלומים שהתקיימה ב -  26.7.10, הוחלט כי החל מיום רביעי, 1.9.10 יועמד הקנס המוטל על מפרי חוק איסור עישון בשטחים ציבוריים על סך של 350 ₪ ובכלל זה חל איסור על עישון בשטחים הציבוריים בבנייני בורסת היהלומים ובכלל זה במעברים, במסדרונות, במעליות ובחדרי המדרגות.
 
יחד עם זאת ועל מנת להקל על ציבור המעשנים, קיימות פינות עישון בקומפלקס הבניינים ובכלל זאת חדר עישון בבנין שמשון בקומת הבנקים, חדר עישון בבנין מכבי ועבור חברי הבורסה קיים חדר עישון בשטח אולם הבורסה.
 
הנהלת המפעלים מבקשת לחזור ולהדגיש כי בעת העישון בחדרי העישון ובמשרדים יש להקפיד על סגירת דלתות החדר וחל איסור עישון בכניסה לחדר או מחוצה לו.
                                                                                       
בהתאם, אנו חוזרים ומדגישים כי העישון אסור בהחלט! למעט באזורים שהוגדרו כחדרי עישון ויש להקפיד על כך, הן נוכח קביעת החוק והן נוכח המטרד שהעישון מהווה לציבור הרחב.
 
במקרה של תלונה בנושא, ניתן לדווח ישירות לפקחים עופר ליפשיץ 5-6585 או שחר קוריש 5-1388, או למשרד הקב"ט אהרון סקס בטלפון 22006, או למשרד מנהל הביטחון מר ישראל וונצ'ובסקי בטלפון 22600.
 
נא פעלו עפ"י ההנחיות בנושא על מנת להימנע מאי נעימויות ומהצורך בהטלת קנסות.