החברה מכרה ברבעון השני של השנה הפיסקאלית יהלומי גלם בשווי כולל של 86.8
מיליון דולר ומכירותיה הקמעונאיות הסתכמו בסך כולל של 66.9 מיליון דולר בתקופה
זו.
חברת הארי ווינסטון מדווחת כי מכירותיה המאוחדות הסתכמו בסך כולל של 153.7
מיליון דולר – עליה של 62% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
הנתונים החיוביים הללו הובילו את החברה לרווח תפעולי של 28.9 מיליון דולר
בהשוואה להפסד של 3.9 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שחלפה.
הזינוק המשמעותי במכירות של יהלומי הגלם היה, בין השאר, תוצאה של עליה של 62%
במחירי יהלומי הגלם כאשר במקביל נרשמה גם עליה של 17% בכמות הגלם שנמכר במהלך
הרבעון בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שחלפה.
תפוקת הגלם של הארי ווינסטון ברבעון זה הסתכמה ב – 0.65 מיליון קרט לעומת 0.57
מיליון קרט ברבעון המקביל אשתקד – נתון המהווה זינוק של 14%.
גם המכירות הקמעונאיות של הארי ווינסטון זינקו בלא פחות מ – 37% והסתכמו בסך
כולל של 66.9 מיליון דולר. המכירות באירופה זינקו ב – 40% והסתכמו ב – 24.7 מיליון
דולר, המכירות באסיה זינקו אף הן ב – 40% והסתכמו ב – 22.6 מיליון דולר והמכירות
בארה"ב זינקו ב – 31% והסתכמו ב – 19.6 מיליון דולר.
ההכנסה המאוחדת נטו לרבעון השני הסתכמה ב – 16.5 מיליון דולר – זינוק משמעותי
בהשוואה להפסד של 24.5 מיליון דולר שנרשם ברבעון השני של שנת 2009.
רוברט גניקוט (Robert Gannicott) מנכ"ל ויו"ר חברת
הארי ווינסטון התייחס לנתונים ואמר -"גם תפוקת המכרות שלנו וגם מכירות יהלומי הגלם
זינקו במקביל לגידול במכירות הקמעונאיות ברשת החנויות הבינלאומיות שלנו. אנחנו
צופים צמיחה נוספת במכירות הקמעונאיות שיתמכו במאמצי שיווק נוספים וזאת לאור העובדה
שהלקוחות מחפשים יצירות אומנות אמיתיות".