דיאמדל – ביקושים גבוהים במכירות ONLINE

דיאמדל – ביקושים גבוהים במכירות ONLINE

חברת הבת של ענקית היהלומים דה בירס (De Beers), דיאמדל (Diamdel) מדווחת כי נרשמו ביקושים חזקים לסחורות שמכרה במכירות פומביות באינטרנט במהלך הרבעון השלישי של שנת 2010.

מהדיווח של חברת דיאמדל עולה כי 99% מתוך 238 חבילות יהלומי הגלם שהוצאו למכירה נמכרו בפועל כאשר מדובר בעיקר בסחורות של בין 2-15 קרט.

רק שלוש חבילות גלם מתוך 238 חבילות שהוצעו למכירה לא נמכרו מאחר והצעות המחיר שהתקבלו לא הגיעו למחיר המינימום הנדרש. לאחרונה הכריזה חברת דיאמדל כי בכוונתה להרחיב את פעילותה במכירות פומביות באינטרנט בישראל כתגובה לביקושים החזקים שנרשמים בקרב היהלומנים הישראלים.

מנהל המכירות והשיווק של דיאמדל ג'ונתן וויטני (Jonathan Whitney) מסר כי 157 חברות שונות השתתפו במכירות הפומביות של דיאמדל במהלך הרבעון ומתוכן 81 חברות שונות אכן בפועל במכרזים. מתוך אותן 81 חברות, 25 חברות זכו לראשונה במכרזים של דיאמדל.

וויטני הוסיף ואמר כי "במהלך הרבעון ראינו עליה במספר המשתתפים במכרזים שמבקשים לרכוש מגוון רחב של יהלומי גלם ואנו חוזים המשך של הביקושים החזקים גם בהמשך השנה".

מנכ"ל דיאמדל ניל וונטורה (Neil Ventura ) אמר כי רמת הביקושים החזקה שנצפתה במהלך שני הרבעונים הראשונים של השנה נשמרה גם במהלך הרבעון השלישי של 2010 כאשר "עסקים הממוקמים בישראל ובבלגיה המשיכו להפגין את רמת הביקוש הגבוהה ביותר".

בנוסף הדגיש מנכ"ל החברה כי עובדה חשובה נוספת שנרשמה ברבעון השלישי של השנה היא העובדה ש"חברות רבות שבו להשתתף במכרזים של דיאמדל לאחר השתתפות ראשונה פעילה".

חשוב לציין כי לרגל הנהלים החדשים עליהם הכריזה חברת דה בירס יוכלו, החל מהחודש הזה, גם בעלי "סייט" של ה – DTC להשתתף במכרזים האינטרנטיים של דיאמדל וזאת בניגוד למה שהיה נהוג עד כה, כאשר בעלי "סייט" היו מנועים מלהשתתף במכרזים אלה. יש יסוד סביר מאד להניח כי השינוי הזה צפוי ליצור שינוי משמעותי בהתנהלות המכירות ובמחירי יהלומי הגלם שמוצגים למכירה. את תוצאות השינוי הזה נלמד כנראה לאחר שנבחן את תוצאות המכירות של דיאמדל ברבעון האחרון של השנה.