ההתאוששות הכלכלית העולמית ניכרת גם בתוצאות מותג מוצרי היוקרה הבינלאומי בולגרי כאשר המכירות באירופה צמחו ב – 11% ובאסיה ב – 7.7%. לעומת זאת ההכנסות מהפעילות באמריקה צנחו ב – 7.4%.
"מדיניות המלאי הזהירה של החברה ואסטרטגיה של השקעה סלקטיבית הובילו לתוצאות כלכליות חיוביות" אמר נשיא בולגרי פרנצ'סקו טרפאני (Francesco Trapani).
"אני מרוצה מאד עם תוצאות הרבעון השלישי – בעיקר בתחום התכשיטים ואביזרים. השיפור ברווחיות מלמד על כך שהחברה ממשיכה להשתפר הן בכל מה שנוגע למוצרים ולתדמית והן בכל מה שנוגע לפעילות הכלכלית ולאסטרטגיית המלאי והתפעול" אמר טרפאני.
התוצאות החיוביות של בולגרי ברבעון השלישי של שנת 2010 מהוות אינדיקטור מצוין עבור החברה לקראת מכירות סוף השנה הקרבות ובאות. נותר רק לקוות שהמגמה הזו תימשך ותתקיים גם בארה"ב.