ביקושים חזקים במכירות דיאמדל

ביקושים חזקים במכירות דיאמדל

חברת דיאמדל (Diamdel) מדווחת על ביקושים חזקים שנרשמו במכירות הפומביות שקיימה החברה באינטרנט במהלך החודשים אוקטובר נובמבר. לפי התקנון החדש השתתפו במכירות לראשונה גם בעלי סייט של ה – DTC.
מדיווח של החברה עולה כי כל 113 החבילות שהוצגו למכירה נמכרו בפועל כאשר את החבילות רכשו, כאמור, גם בעלי סייט של ה – DTC וגם יהלומנים שאינם בעלי סייט.

ניל וונטורה מנכ"ל דיאמדל מסר כי - "אנחנו ממשיכים לראות מגמה של ביקושים חזקים בכל הקטגוריות והשילוב של בעלי הסייט במכירות עבר בהצלחה".

חברת דיאמדל מדווחת כי 149 חברות זונות השתתפו במכרזי החברה בחודשים אלה ומתוכן זכו במכרזים 41 חברות שונות (מחציתן של בעלי סייט ומחציתן של חברות יהלומים להן אין סייט). עוד נמסר כי אף חברה לא זכתה ביותר מ – 12 חבילות, מכיוון שעל פי הסברו של ניל וונטורה רוב החברות שהשתתפו מיקדו את מאמציהן ואת תשומת ליבן בסחורות ספציפיות בלבד".

על פי הדיווחים הביקושים הערים ביותר היו מלקוחות מאסיה, המזרח התיכון ואירופה.

מנהל המכירות והשיווק של דיאמדל מסר כי "תוצאות המכירות הפומביות של דיאמדל ממחישות בצורה הטובה ביותר את העובדה שהיו בהן הזדמנויות עסקיות הן לחברות קטנות והן לחברות בינוניות וגדולות שלכל אחת מהן מודלים עסקיים שונים ומגוונים".