צמיחה של 4.8% במכירות רשתות השיווק
צמיחה של 4.8% במכירות רשתות השיווק
מנתונים של המועצה הבינלאומית של מרכזי קניות בארה"ב ושל בנק ההשקעות גולדמן זקס עולה כי נרשם גידול של 4.8% במכירות של רשתות השיווק בארה" בשבוע האחרון שלפני חג המולד בהשוואה לשבוע המקביל אשתקד.
"הצרכנים מיהרו לחנויות במהלך השבוע האחרון שלפני חג המולד על מנת להשלים את הקניות של "הרגע האחרון", בין השאר בזכות העובדה שלרבים מהצרכנים היה זמן פנוי לקניות בערב החג מאחר והחג היה השנה ביום שבת" אמר מיכאל נימירה (Michael Niemira) המכהן כסגן נשיא וכלכלן ראשי של המועצה.
בנוסף ציין נימירה כי המצב הכלכלי ההולך ומשתפר בארה"ב תרם תרומה משמעותית לשיפור בנתוני הצריכה בתקופה שלפני החגים של סוף השנה.
המועצה של מרכזי הקניות צופה כי מכירות רשתות השיווק רשמו צמיחה של 3.4% במהלך חודש דצמבר וב – 4% בחודשיים שקדמו לחג.
ברשתות השיווק ובמרכזי הקניות מקווים כי מגמת ההתאוששות תמשיך לתת את אותותיה גם בתחילת שנת 2011.