ברוכים הבאים לישראל

ברוכים הבאים לישראל

מכון היהלומים השיק בתערוכת באזל את קמפיין האסטרטגיה השיווקית החדש של תעשיית היהלומים הישראלית תחת הכותרת "ברוכים הבאים לישראל". מכון היהלומים יפתח במהלך השנה הקרובה נציגות חדשה בבורסת היהלומים במומבאי.
מנכ"ל מכון היהלומים אלי אבידר הציג את הקמפיין השיווקי של מכון היהלומים בפני העיתונאים שנכחו באירוע ואמר כי תעשיית היהלומים הישראלית שרדה את המשבר הכלכלי ויצאה ממנו מחוזקת. לדבריו, רוב חברות היהלומים המובילות בישראל רשמו עלייה של 50% ויותר ביצוא בשנת 2010, וכי הן קרובות לשחזר את רמות היצוא שרשמו לפני פרוץ המשבר הכלכלי. אבידר הדגיש בדבריו כי "נושא זה ילווה את כל מאמצי השיווק של ענף היהלומים הישראלי בשנה הקרובה, בארץ ובחו"ל".

אבידר אמר לעיתונאים - "אנחנו רוצים לקבל את פניכם בישראל, בין אם אתם בבאזל, או בתערוכות יהלומים ותכשיטים אחרות, באינטרנט או מבקרים בפועל בישראל, בה נשמח כמובן לארח את כולכם".

במקביל להצגת הקמפיין השיק אבידר במהלך האירוע גם את אפליקציית האייפון החדשה של המכון. האפליקציה, שמתאימה גם למכשירי אייפד ומציעה עדכוני חדשות ומידע, עדכונים על היצעי יהלומים בזמן אמת ומאפשרת למשתמשים להגיב באופן מיידי. האפליקציה מכילה גם מדריך עם פרטי ההתקשרות של חברות היהלומים בישראל, בנקים ומעבדות גמולוגיות, שגם איתם ניתן ליצור קשר באופן ישיר דרך האייפון.

"הדרך היחידה בה תעשיית היהלומים הישראלית יכולה להתחרות עם מרכזי יהלומים אחרים היא באמצעות שימוש ב'משאבים הטבעיים' שלנו - היצירתיות והתושייה של ההון האנושי. משאבים טבעיים אלו סייעו לישראל לשמר את היתרון התחרותי שלה בתחומים רבים, וביניהם גם תעשיית היהלומים" אמר אבידר.

במהלך מסיבת העיתונאים מסר אבידר כי במהלך השנה, יפתח מכון היהלומים נציגות חדשה בבורסת היהלומים במומבאי.