החברה מדווחת כי כל החבילות שהוצגו למכירה נמכרו וכי 161 עסקים שונים מישראל, בלגיה, הודו ואסיה השתתפו במכרזים ומתוכם זכו בפועל 72 חברות שונות.
ניל וונטורה מנכ"ל דיאמדל אמר כי "בעוד הביקוש העולמי נחלש מעט בהשוואה לרמות השיא שנרשמו לאחרונה, במיוחד בקרב קניינים מישראל ומאנטוורפן, הוא בכל זאת שמר על רמות גבוהות מאלה שנרשמו בשנת 2010". לדבריו במכירות חודש אפריל נרשם "ביקוש עקבי של קניינים מהודו וביקוש ברמות שיא בקרב קניינים מאסיה שתורגם למכירות שיא לקניינים מהונג קונג ומסין. אנו צופים המשך של מגמת הביקוש הגבוה בכל טווחי המוצרים בטווח הזמן הקרוב" הוא ציין.
מנקודת מבט של מוצרים החברה מסרה כי הביקוש נותר חזק בכל הסוגים והגדלים כאשר עליית מחירים נחזתה ביהלומים בגודל של 2 קרט ומעלה כמו גם באבנים הקטנות. מהודעת החברה עולה כי מבין 72 הזוכים במכרזים לא הייתה חברה אחת שזכתה ביותר מ – 17 חבילות.
במונחים דולריים מציינת החברה כי 68% מהסחורות נמכרו ליהלומנים שאינם בעליי סייט של דה בירס ואילו רק 32% מהסחורות נמכרו לבעלי סייט.