עלייה של 5.9% במכירות של זייל בתקופת החגים

עלייה של 5.9% במכירות של זייל בתקופת החגים

15/01/2012
עלייה של 5.9% במכירות של זייל בתקופת החגים
רשת התכשיטים הקמעונאית האמריקאית זייל (Zale) הודיעה על עלייה של 5.9% במכירות בחודשים נובמבר ודצמבר 2011, הכוללים את תקופת החגים. העלייה באה בהמשך לגידול של 8.5% במכירות הרשת בתקופה המקבילה אשתקד. במהלך החודשים נובמבר ודצמבר עלו מכירות הרשת ב-10.1% וב-4.2% בהתאמה.

במונחי חליפין קבועים, שאינם כוללים מחירים הנקובים בדולר קנדי, עלו מכירות הרשת ב-6.2% בתקופת מכירות החגים, בהשוואה לעלייה של 7.6% בתקופה המקבילה בשנה שעברה. בהכנסות בחודשי החגים נרשמה עלייה של 5.8% ל-564 מיליון דולר בהשוואה ל-533 מיליון דולר באותה התקופה בשנה הקודמת. בהכנסות כלולים כ-10 מיליון דולר הנובעים משינוי בתקופת ההכנסות.

במכירות של מותגי תכשיטי היוקרה של זייל בארה"ב, המהווים כ-69% מההכנסות השנתיות - תכשיטי זייל, זייל אאואטלט (outlet) ותכשיטי גורדון (Gordon) - נרשמה עלייה של 9% במכירות בתקופת החגים. עלייה זו מצטרפת לעלייה של 7.5% בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

תכשיטי קיוסק (Kiosk), המהווים כ-14% מסך ההכנסות הכולל, ירדו במהלך חודשי החגים ב-2.1%, לעומת עלייה של 4.2% בתקופה המקבילה אשתקד.