עלייה של 5.9% במכירות של זייל בתקופת החגים
עלייה של 5.9% במכירות של זייל בתקופת החגים
15/01/2012
עלייה של 5.9% במכירות של זייל בתקופת החגים
רשת התכשיטים הקמעונאית האמריקאית זייל (
Zale) הודיעה על עלייה של 5.9%
במכירות בחודשים נובמבר ודצמבר 2011, הכוללים את תקופת החגים. העלייה באה בהמשך
לגידול של 8.5% במכירות הרשת בתקופה המקבילה אשתקד. במהלך החודשים נובמבר ודצמבר
עלו מכירות הרשת ב-10.1% וב-4.2% בהתאמה.
במונחי חליפין קבועים, שאינם כוללים מחירים הנקובים בדולר קנדי,
עלו מכירות הרשת ב-6.2% בתקופת מכירות החגים, בהשוואה לעלייה של 7.6% בתקופה
המקבילה בשנה שעברה. בהכנסות בחודשי החגים נרשמה עלייה של 5.8% ל-564 מיליון דולר
בהשוואה ל-533 מיליון דולר באותה התקופה בשנה הקודמת. בהכנסות כלולים כ-10 מיליון
דולר הנובעים משינוי בתקופת ההכנסות.
במכירות של מותגי תכשיטי היוקרה של זייל בארה"ב, המהווים
כ-69% מההכנסות השנתיות - תכשיטי זייל, זייל אאואטלט (outlet) ותכשיטי גורדון
(Gordon) - נרשמה עלייה של 9% במכירות בתקופת החגים. עלייה זו מצטרפת לעלייה של
7.5% בתקופה המקבילה בשנה שעברה.
תכשיטי קיוסק (Kiosk), המהווים כ-14% מסך ההכנסות הכולל,
ירדו במהלך חודשי החגים ב-2.1%, לעומת עלייה של 4.2% בתקופה המקבילה אשתקד.