יהלומנים ישראלים בתערוכת התכשיטים של בנגקוק

יהלומנים ישראלים בתערוכת התכשיטים של בנגקוק

01/02/12
מכון היהלומים הישראלי יזם השתתפות ראשונה של ביתן ישראלי רשמי
בתערוכת בנגקוק
תעשיית היהלומים הישראלית תשתתף בתערוכת אבני החן והתכשיטים של בנגקוק שתערך בחודש פברואר, עם 12 חברות מובילות מישראל שיציגו בביתן הלאומי. למרות שיהלומים מישראל אינם זרים לשוק התאילנדי, זו הפעם הראשונה, שביזמתו של מכון היהלומים ישתתף ביתן רשמי של ישראל בתערוכה.
  
לקראת התערוכה הקים מכון היהלומים מיני סייט בפורטל IDI, שמאפשר לרוכשים לערוך ביקור ורטואלי בביתן הישראלי בתערוכה טרם השקתה, ולהכיר את החברות המשתתפות. במהלך התערוכה יוכלו המבקרים להגיע לביתן של מכון היהלומים, לקבל מידע על יצירת קשרים עסקיים עם ישראל וגם להירשם לפורטל.

השוק האסיאתי אחראי ל-33% מסך ייצוא היהלומים המלוטשים של ישראל ונחשב לשוק הייצוא השני בגודלו אחרי ארה"ב. באופן מסורתי שימשה הונג קונג כאפיק השיווק לישראל באסיה. עם זאת יהלומנים ישראליים מחפשים אחר שווקים נוספים באזור כמו טיוואן, סין הודו ומדינות נוספות, במטרה להגדיל את בסיס פעילותם.

מנכ"ל מכון היהלומים הישראלי, אלי אבידר, אמר כי המכון אשר פועל ללא כוונת רווח לשיווק תעשיית היהלומים הישראלית בעולם, שם לו למטרה לקדם את יצוא היהלומים מישראל לאסיה. "מכון היהלומים הישראלי מאמין בשווקים באסיה, ורואה באזור מנוע צמיחה חשוב ביותר לתעשיית היהלומים הישראלית. ביססנו את נוכחותנו באסיה כדי לתמוך במסחר עם ישראל והנציגות שלנו בהונג קונג, מכון היהלומים אסיה פאסיפיק, מספקת שירותים הן לחברות יהלומים מישראל והן ליבואנים באסיה", אמר.

סמנכ"ל השיווק של מכון היהלומים, נסים פלומו, הוסיף כי התנאים בשוק התאילנדי הבשילו לכדי הרחבת המסחר עם תעשיית היהלומים של ישראל. "ברחבי אסיה, תכשיטי יהלומים נעשים יותר ויותר פופולריים. מגמה זו אינה פוסחת על הצרכן התאילנדי, שמחפש באופן פעיל את הקסם שביהלומים ובמותגי היוקרה. אנו מצפים לחוויה נפלאה בתערוכה ומקווים שזו תהיה הראשונה מיני רבות", אמר.