הכנסותיה של טיפאני ברבעון האחרון של שנת 2011 הסתכמו ב-1.2 מיליארד
דולר - עלייה של 7.8% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2010. עלות המכר עלתה ברבעון
זה ב-9.3% ל-470.5 מיליון דולר. המכירות בחנויות הרשת בכל העולם עלו ב-6%
באותו רבעון, אך בחנויות באמריקה הצפונית והדרומית נרשמה עלייה של 3% בלבד.
במונחי מטבע מקומי, מכירות החנויות באזור אסיה והאוקיינוס השקט זינקו
ב-13%, עם עלייה של 4% ביפן. לעומת זאת בחנוית הרשת באירופה נרשמה ירידה של 2%
במכירות. הרווח הנקי ירד ב-1.7% והסתכם ב-178.4 מיליון דולר.
בשנת הכספים האחרונה עלו הכנסותיה של טיפאני ב-18% ל-3.64 מיליארד דולר.
עלייה זהה נרשמה בעלות המכר שהסתכמה ב-1.49 מיליארד דולר. הרווח הגולמי, כחלק
מהמכירות נטו, עמד על 59%, בהשוואה ל-59.1% בשנת הכספים הקודמת. במכירות כלל חנויות
הרשת העולמית נרשמה עלייה של 16%.
במונחי יחס שערי מטבע, מכירות הרשת באזור אסיה והאוקיינוס השקט זינקו ב-27%
בעוד שביפן נרשמה עלייה של 4%. שיפור במכירות נצפה גם באמריקה הצפונית והדרומית
ובאירופה עם עלייה של 13% ו-6% בהתאמה. הרווח הנקי עלה ב-19% ל-439.2 מיליון
דולר.
בסיום שנת הכספים האחרונה יתרת המזומנים והנכסים הנזילים של החברה עמדו על
442 מיליון דולר, עם חוב של 712 מיליון דולר, לעומת יתרת מזומנים של 741
מיליון דולר וחוב של 688 מיליון דולר בשנת הכספים הקודמת. המלאי נטו זינק ב-28%
(נכון ל-31 בינואר 2012) בהשוואה לשנת הכספים הקודמת, ל-2.1 מיליארד דולר. סך
ההוצאות הקבועות באותה תקופה עמדו על 239 מיליון דולר - כמעט כפליים מעלות ההוצאות
הקבועות בשנה הקודמת.
בשנת הכספים הקרובה מתכננת טיפאני להגדיל את המלאי שלה ב-15% וצופה עלייה
של כ-10% במכירות הכלל עולמיות, בעיקר בשל גידול בביקוש באזור אסיה והאוקיינוס השקט
ובאמריקה הצפונית והדרומית. ההוצאות הקבועות של רשת הקמעונאות בשנת 2012
צפויות להגיע לכ-240 מיליון דולר. טיפאני גם מתכננת להגדיל את מספר החנויות
שלה ב-24 ולפתוח בשנה הקרובה 9 חנויות באמריקה הצפונית והדרומית, 7 חנויות באיזור
אסיה והאוקיינוס השקט , 3 חנויות באירופה ו-5 חנויות באיחוד האמירויות.