מכירות חנויות התכשיטים בארה"ב עלו ביולי בכ-1%

מכירות חנויות התכשיטים בארה"ב עלו ביולי בכ-1%

19/09/2012
מכירות חנויות הכלבו עלו בכ-3%
מכירות חנויות התכשיטים בארצות הברית עלו בחודש יולי 2012 ב-0.6% ל- 1.998 מיליארד דולר, כך עולה מדו"ח המסחר הקמעונאי החודשי של המממשל האמריקאי ופורסם באתר האינטרנט של רפפורט. למרות העלייה הבינונית במכירות הנובעת מהתנאים הקשים השוררים בשוק הקמעונאי בארצות הברית, מדד מחירי התכשיטים רשם ביולי ירידה של 3% בהשוואה לאותו חודש בשנה שעברה.
מתחילת השנה ועד היום עלו מכירות חנויות התכשיטים ב-4.3% ל-15.4 מיליארד דולר, בהשוואה לתקופה המקבילה אתשקד, בעוד שמדד המחירים לצרכן עבור תכשיטים עלה בממוצע ב-2% ל-178.1 נקודות. מהדו"ח עולה גם כי מכירות חנויות הכלבו בארצות הברית עלו בחודש אוגוסט 2012 ב-2.7% ל-15.2 מיליארד דולר בהשוואה לחודש אוגוסט בשנה שעברה.
בדו"ח נוסף של פדרציית הקמעונאות הלאומית (NRF) שהתפרסם באחרונה צוין, כי ענף הקמעונאות בארצות הברית הפגין חוזק וגמישות במהלך תקופה הכלכלית המאתגרת השוררת במדינה.