חשיפה ראשונה לקמפיין החדש של דה בירס

חשיפה ראשונה לקמפיין החדש של דה בירס

15/10/2012
מנכ"לית ה-DTC ורדה שיין חפשה את הקמפיין החדש של המותג שיקדם תכשיטים משובצים ביהלום מרכזי גדול המוקף ביהלומים
מאת שירה עמי, מומביי, הודו
במושב המשותף הראשון של קונגרס היהלומים העולמי חשפה מנכ"לית ה-DTC - ורדה שיין, בראשונה, את הקמפיין החדש של מותג ה-Forevermark. הקמפיין השיווקי עדיין לא יצא לדרך ומודעת הפרסום שלו נמצאת בתהליכי גיבוש סופיים.
 
הקמפיין יקדם תכשיטים משובצים ביהלום מרכזי גדול המוקף ביהלומים קטנים. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא –Center of Universe, והמסר הרגשי הוא: האשה היא מרכז היקום, והיא נושאת סביבה את חיי המשפחה כולה – הטיפול בזוגיות, בילדים, בבית וכיוצא באלה.
 
ורדה שיין אמרה, שהמחקרים מלמדים על כך, שנדרש מסר רגשי פשוט וקולע כדי להחזיר את הצרכן לרכישה נוספת בחנות תכשיטי היהלומים.