סקר: הנשים בהודו מניעות את המסחר המקוון במדינה

סקר: הנשים בהודו מניעות את המסחר המקוון במדינה

שיעור החדירה של המסחר המקוון בהודו עלה ל-37.5 מיליון משתמשים מדי חודש בכל קטגוריות המוצרים
המסחר המקוון ברשת האינטרנט בהודו גדֶל בשיעור של 43% בשנה, בעיקר בשל העלייה במספר הנשים הגולשות באתרים במדינה - כך עולה מסקר שערכה לשכת המסחר והתעשייה של הודו (ASSOCHAM‎‎), בשיתוף עם חברת הסקרים comScore ושפורסם באתר רפפורט. לפי הסקר, נשים מהוות כ-40% מתוך כ-125 מיליון משתמשי האינטרנט בהודו.
הודו היא אחת המדינות עם שיעור הגולשים הצעירים הגדול ביותר בעולם - כ-75% מהגולשים ברשת ההודית הם בני 15 - 34 שנים. קבוצת הגיל שבין 15 ל-24 שנים צומחת בקצב המהיר ביותר. חמש הקטגוריות המקוונות החביבות על חבריה הן: מדיה חברתית, פורטלים, חיפוש ברשת, בידור ואתרי חדשות. שיעור החדירה של המסחר המקוון בהודו עלה ל-37.5 מיליון משתמשים מדי חודש, הגולשים בכל קטגוריות המוצרים. עלייה נוספת נרשמה בשיעור העסקאות, יחס ההמרה לקנייה ומספר המבקרים באתרים השונים.
עוד עולה מהמחקר, כי אמצעי התשלום הפופולרי הוא כרטיס אשראי המחויב במעמד הקנייה (debit card) והמשמש בכ-58% מסך כל התשלומים המתבצעים בהודו. תשלום במעמד קבלת הסחורה (Cash On Delivery), הנחשב לאמצעי תשלום פופולרי במסחר הקמעונאי, מהווה כ-7% מסך כל העסקאות.