עלייה במכירות הרשתות בארה"ב במהלך שבוע חג ההודיה
עלייה במכירות הרשתות בארה"ב במהלך שבוע חג ההודיה
נתוני המכירות של הרשתות הקמעונאיות בחודש נובמבר 2012 צפויים לעלות ב-4.5% - 5.5% בהשוואה לאותה התקופה בשנה שעברה
מכירות רשתות הקמעונאות בארצות הברית בשבוע שהסתיים ב-24.11.12 וכלל את חג ההודיה, יום שישי השחור (Black Firday), ויום השבת של העסקים הקטנים (Small Business Saturday), עלו ב-4% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד - כך מדווח אתר רפפורט על פי נתונים שפירסמו המועצה הבין לאומית למרכזי קניות (ICSC) וחברת הבנקאות האמריקאית גודלמן זקס. לעומת השבוע הקודם עלו מכירות הרשתות ב-3.3%.
לדברי המועצה הבין לאומית למרכזי קניות, הגידול במכירות נובע משעות הפעילות הנוספות של החנויות במהלך חג ההודיה, אשר הביאו לעלייה גדולה ברווח הקמעונאי שבוע אחר שבוע. בסקר שערכה המועצה לבדיקת הרגלי הצריכה בקרב הציבור האמריקאי נמצא, כי השיעור הממוצע של הקונים שהשלים את קניותיו לחג עמד על 31.6% בדומה לנתוני השנה שעברה. עוד עולה מהסקר כי נתוני המכירות של הרשתות הקמעונאיות בחודש נובמבר 2012 צפויים לעלות ב-4.5% - 5.5% בהשוואה לאותה התקופה בשנה שעברה.