עלייה במכירות התכשיטים בארה"ב ב"סייבר מנדיי"

עלייה במכירות התכשיטים בארה"ב ב"סייבר מנדיי"

תוכן דיגיטלי ומינויים הם הקטגוריות שהפגינו את הביצועים הטובים ביותר; מספר העיסקאות שבוצעו באמצעות הטלפון הסלולרי זינק ב-96.2% בהשוואה ל-12.9% אשתקד
המכירות הקמעונאיות המקוונות בארצות הברית במהלך "סייבר מנדיי" שהתקיים ב-26.11.12 זינקו ב-17% לעומת השנה שעברה ורשמו שיא הוצאות ביום קניות אחד - 1.47 מיליארד דולר, כך מדווח אתר רפפורט על פי נתונים שפירסמה חברת comScore. ההוצאות הקמעונאיות המקוונות במהלך 26 הימים הראשונים של עונת חג המולד עלו ב-16% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ל-16.4 מיליארד דולר.
 
תוכן דיגיטלי ומינויים הם הקטגוריות שהפגינו את הביצועים הטובים ביותר במהלך "סייבר מנדיי" עם עלייה בשיעור של 28% בהשוואה לשנה שעברה. מוצרי צריכה חשמליים שנהנו מסיוע של מכירות הסמארטפונים זינקו ב-24%, בעוד שמכירות הטאבלטים סייעו לקטגוריית החומרה, שרשמה עלייה בשיעור של 22%. בקטגוריית משחקי הוידאו, קונסולות משחק ומוצרים משלימים נרשמה עלייה של 18%, בעוד שמכירות תכשיטים ושעונים עלו בשיעור של 17%.
 
סקר נפרד שערכה חברת IBM שלא כלל סכומים דולריים הדגים עלייה של 30.3% בהוצאות במהלך "סייבר מנדיי" לעומת שנת 2011. עוד עולה מהסקר כי, ערכה הממוצע של רכישה מקוונת ירד ב-6.6% בהשוואה לשנה שעברה ל-185.12 דולר, אולם מספר הפריטים בקנייה בודדת עלה ב-14% למעט יותר משמונה. מספר העיסקאות שבוצעו באמצעות הטלפון הסלולרי זינק ב-96.2% בהשוואה ל-12.9% אשתקד.
 
מכירות קמעונאיות מונעות מדיה חברתית ירדו בקרוב ל-27% ל-0.41% מסך כל המכירות. אתר טוויטר לא סיפק את הסחורה לקמעונאים ולא הפנה באופן ניכר קונים פוטנציאלים לאתרי מכירה. הרוכשים שהגיעו מאתר פייסבוק היוו רק 0.69% מסך ההפניות, לעומת 0.8% בשנה שעברה.