צ'ו טאי פוק: עלייה של 63% בהכנסות ברבעון הפיסקלי הראשון של 2013
צ'ו טאי פוק: עלייה של 63% בהכנסות ברבעון הפיסקלי הראשון של 2013
מכירות חנויות הקבוצה בסין עלו במהלך הרבעון ב-48%, בהונג קונג ב-32% ובמקאו ב-78% בעוד שמכירות תכשיטים בשיבוץ אבני חן עלו ב-8%
קבוצת קמעונאות התכשיטים מהונג קונג - צ'ו טאי פוק (Chow Tai Fook) מדווחת על עלייה של 63% בהכנסות ברבעון הפיסקלי הראשון של השנה שהסתיים ב-30.6.13 - כך מדווח אתר רפפורט. העלייה בהכנסות נובעת מזינוק בביקוש הצרכני לזהב על רקע הירידה החדה שחלה במחירו בחודש אפריל. הכנסות הקבוצה בסין עלו באותה התקופה ב-45% ובהונג קונג ובמקאו ב-85%.
מכירות חנויות הקבוצה בסין עלו במהלך הרבעון ב-48%, בהונג קונג ב-32% ובמקאו ב-78% בעוד שמכירות תכשיטים בשיבוץ אבני חן עלו ב-8%. צ'ו טאי פוק ממשיכה להתמקד בתוכניתה להתרחב בשוק הסיני, ופתחה במהלך הרבעון 17 נקודות מכירה חדשות בסין ועוד 3 בהונג קונג. נכון ל-30.6.13 מוכרת הקבוצה את מוצריה ב-1,856 נקודות מכירה.
ענקית התכשיטים שיפרה במהלך הרבעון הפיסקלי הראשון גם את מחזור המלאי של מוצריה המוגמרים מ-170 יום ל-120 יום. מלאי החברה הצטמצם ב-1% באותה התקופה היות והיא שומרת על אסטרטגיית רכש המתמקדת במוצרים שנמכרים במהירות, כשחלקן של מכירות הזהב מסך ההכנסות עומד השנה על 69% לעומת 57% אשתקד. עוד ציינה החברה כי מכירותיה הסיטונאיות בסין גדלו בעקבות חידוש המלאי בקרב הזכיינים.
מחיר הזהב בסין רשם ירידה תלולה באמצע חודש אפריל 2013, אשר הביאה לעלייה חדה בביקוש למתכת היקרה בקרב הצרכנים במדינה. מתחילת השנה חלה ירידה של 25% במחיר הזהב בסין.