תוצאות הקמפיין הפרסומי המשותף של הבורסה ומכון היהלומים הישראלי, נראות היטב בשטח; נשיא הבורסה יאיר סהר: " מספר הנרשמים לשבוע היהלומים הבין לאומי הולך וגדל בכל יום"
נותר עוד כחודש לפתיחת שבוע היהלומים האמריקאי והבין לאומי שיתקיים בבורסה ב-29-26 באוגוסט ומספר הקניינים מחו"ל שנרשמו לאירוע הולך ועולה מיום ליום. כיום עומד מספר הקניינים שהבטיחו את השתתפותם באירוע על 350 והיד עוד נטויה. "מספר הנרשמים לשבוע היהלומים הבין לאומי הולך וגדל בכל יום שעובר", אומר נשיא הבורסה - יאיר סהר. "במקביל להכנות לקליטתם של הקניינים המגיעים מחו"ל, אנו פועלים להבטיח כי כל תהליכי היבוא והיצוא של הסחורות שיוצגו באירוע, יבוצעו בצורה חלקה ומהירה".
סהר ציין כי בורסת היהלומים הישראלית פנתה למשרד הפיקוח על היהלומים ולחברות הבלדרות והאבטחה, וביקשה מהם להתכונן להגעתם של משלוחי יהלומים גדולים וחריגים בהיקפם אשר יוצגו באירוע. "ביקשתי מהמפקח על היהלומים - שמואל מרדכי לפעול באופן אישי ולדאוג ביחד עם עמיתיו במכס הישראלי ובעמדות הבידוק בחו"ל, כי הטיפול בסחורות שייכנסו לישראל יעשה באופן היעיל ביותר" - אמר סהר. מרדכי אמר כי משרדו ינקוט בכל האמצעים ויגיש את כל הסיוע הדרוש להצלחת האירוע. "זהו מאמץ שיווקי חשוב לענף היהלומים הישראלי ואנו נעשה את כל שביכולתנו כדי לסייע להפוך את שבוע היהלומים הבין לאומי להצלחה מסחררת" - אמר מרדכי.
ההכנות לאירוח משלחות הקניינים נמצאות בעיצומן. בנוסף למשלחת קניינים גדולה מניו יורק בראשות נשיא ה-DDC - ראובן קאופמן, נמשכות ההכנות לקליטתם של קניינים רבים נוספים שיגיעו מרחבי ארצות הברית. הבורסה ומכון היהלומים הישראלי השיקו במשותף קמפיין פרסומי בין לאומי הפונה לקנייני יהלומים בכל העולם, שתוצאותיו נראות היטב בשטח. כמות הקניינים שהביעו את נכונותם להשתתף באירוע או התעניינו בו, גדלה באופן משמעותי.
"מהדורת הקיץ של שבוע היהלומים האמריקאי והבין לאומי מגיעה בהמשך לפעולות שיווקיות ארוכות טווח בהן נוקטת הבורסה" - ציין סהר. "על ידי יצירת כלי שיווק נוספים לחברי הבורסה, ממלאות הנשיאות וההנהלה את מחויבותן המכרעת לחברי הבורסה ולענף היהלומים הישראלי כולו - חיזוק עוצמתה של ישראל כמרכז עולמי לייצור ולמסחר ביהלומים, ויצירת כלי שיווק המניבים ערך מוסף לעובדי ענף היהלומים".