יו"ר הארגון אלכס פופוב: מטרת ה-WDMF היא להבטיח את המשך צמיחת ענפי היהלומים והתכשיטים במגזר מוצרי היוקרה באמתעות יצירת תוכנית הסמכה ליהלומנים
משלחת של קרן חותם היהלום העולמית (World Diamond Mark Foundation - WDMF) בראשות יו"ר הארגון - אלכס פופוב, נמצאת כעת בהודו ומקיימת סדרת פגישות עם ראשי ענפי היהלומים, אבני החן והתכשיטים במדינה, בנושא יישום תוכנית של קרן חותם היהלום העולמית להבטחת צמיחתם של ענפים אלה - כך מדווח אתר רפפורט.
במהלך ביקורם בהודו ייפגשו פופוב וחברי המשלחת עם נציגי המועצה ההודית לקידום יצוא אבני חן ותכשיטים (GJEPC), בראשות ויפול שאה (Vipul Shah), נציגי בורסת היהלומים של בהראט (BDB) בראשות הנשיא - אנופ מהטה (Anoop Mehta) ודירקטוריון פדרציית הסחר ההודית באבני חן ותכשיטים.
לדברי פופוב, מטרת ה-WDMF היא להבטיח את המשך צמיחת ענפי היהלומים והתכשיטים במגזר מוצרי היוקרה. "הצמיחה מבוססת על שלושה גורמים עיקריים: חינוך קהילת הקמעונאים והקניית ידע על אודות יהלומים, בניית אמון בקרב הצרכנים בעקבות תוכנית ההסמכה של ה-WDMF, ויצירת תוכנית שיווקית גנרית לקידום יהלומים ותכשיטי יהלומים, המבוססת על הרעיון של 'סוחר יהלומים מורשה'".
הרעיון של 'סוחר יהלומים מורשה' (Authorized Diamond Dealer) שגם מוגן תחת סימן רשום מהווה את אבן הפינה בתוכנית של קרן חותם היהלום העולמית. במסגרת זו תעניק הקהילה הבין לאומית של העוסקים בענף היהלומים, המיוצגת על ידי הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), תעודת סוחר יהלומים מורשה לקמעונאים בענף. בעקבות זאת, אומר פופוב כי, "יכולת הזיהוי של היהלום כמותג יוקרה כמו גם הנראות של יהלומים בחנויות תכשיטים ובמרכזי מכירה, תלך ותגדל". לדבריו, קמפיינים שיווקיים בין לאומיים יסייעו להגביר את אמון הצרכנים ויגדילו את פלח השוק של היהלומים בשוק מוצרי היוקרה.