סגן נשיא ויזה אירופה: "הרכישות הסלולריות זינקו פי שישה בשנה"

סגן נשיא ויזה אירופה: "הרכישות הסלולריות זינקו פי שישה בשנה"

בתוך שבע שנים, חצי מהתשלומים ביבשת ייעשו באמצעות הסמארטפון. לקוחות ויזה באירופה ביצעו ביולי רכישות באמצעות אפליקציות ומדבקות תשלום ב־285 מיליון יורו. בישראל, התחום עדיין בחיתוליו.
הארנק העבה שאנחנו נושאים בכיס צפוי להתכווץ באופן משמעותי, אומר אנדראה פיורנטינו, סגן נשיא בוויזה אירופה, בכתבה באתר "כלכליסט".
פיורנטינו מספר שכיום, לאחר שנים רבות שבהן לא היתה הסכמה בין הגופים, והדרך לשלם באמצעות המכשיר הנייד היתה קשה ולא אינטואיטיבית, הרי שכיום מרבית החסמים האלה הוסרו.
 
לדבריו, "בוויזה אירופה מאמינים שעד 2020 מחצית מכל התשלומים ייעשו דרך מכשירים ניידים שונים כמו סמארטפונים וטאבלטים". 
 
כבר היום, מרבית התשלומים באמצעות המכשירים הניידים נעשים באמצעות מדבקות ואפליקציות תואמות במכשירים הניידים. על פי סקר של ויזה אירופה, ביצעו צרכנים ביבשת כ־211 מיליון רכישות ללא מגע מאוגוסט 2012 ועד יולי 2013. סכום התשלום הכולל באמצעות רכישות ללא מגע צמח באותה תקופה פי שישה, לכדי 285 מיליון יורו ביולי 2013. 
 
לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן.
 
אתר דה מארקר מדווח כי, אפל מודה כי ישנה בעיה בשירות ההודעות iMessage במערכת ההפעלה החדשה שלה, אך לדבריה הבעיה משפיעה רק על חלק זעום מהמשתמשים "שבריר אחוז", על פי ההודעה הרשמית של החברה. אפל הפנתה למסמכי תמיכה המסייעים בפתרון הבעיה. משתמשים אחרים שנתקלו בבעיה המליצו להשתמש בשירותי הודעות חיצוניים, ולאו דווקא בשירות של אפל עצמה.
 
אפל הפנתה למסמך הזה לפתרון אפשרי אחד. פתרון אחר שעובד עבור חלק מהמשתמשים הוא לנטרל את iMessage ולהפעילו מחדש. אפל אמרה כי היא עובדת על פתרון יותר ארוך טווח בעדכון התוכנה הבא ל - iOS 7.