האספה הכללית השנתית ה-27 של אגודת היהלום

האספה הכללית השנתית ה-27 של אגודת היהלום

יו"ר האגודה – יוסף בן ציון: "אני שמח לעדכן כי המחלוקת עם אגף שוק ההון והביטוח במשרד האוצר, לגבי מעמדה החוקי של האגודה נפתרה, לאחר חתימת ההסכם המוצלח עם חברת הביטוח הראל"
"ב-14 השנים האחרונות גדל שווי אגודת היהלום ב-50%, למרות שב-50 שנות קיומה נפטרו למעלה מ-1,000 חברים מבוטחים ושולמו למשפחותיהם פיצויים" - כך אמר אתמול (ג') סגן הנשיא ויו"ר אגודת היהלום - יוסף בן ציון, באספה הכללית השנתית ה-27 של אגודת היהלום. אל האספה שהתקיימה במעמד נשיא הבורסה - שמואל שניצר, ובהשתתפות היו"ר הקודם של האגודה – אילן סמואל, חברי הנהלת אגודת היהלום, חברי מנשיאות והנהלת הבורסה וחברי בורסה רבים.
  
             
            נשיא הבורסה - שמואל שניצר, נושא דברים באסיפה הכללית השנתית של אגודת היהלום   
 
יו"ר אגודת היהלום - יוסף בן ציון, עמד על פועלה של האגודה לאורך השנים ועדכן את החברים במצבה כיום. "מאז היווסדה בשנת 1961, הלכה האגודה והתפתחה בצעדי ענק ובסוף שנת 2012 עמד מאזן הכספים של האגודה על 76 מיליון ש"ח. אני שמח לעדכן אתכם כי המחלוקת עם אגף שוק ההון והביטוח במשרד האוצר לגבי מעמדה החוקי של האגודה נפתרה, לאחר חתימת ההסכם המוצלח עם חברת הביטוח הראל. האגודה רכשה מחברת הראל ביטוח מציל חיים עבור כל חברי הבורסה, הכולל גם את החברים שאינם מבוטחים באגודת היהלום".
 
נשיא הבורסה - שמואל שניצר, בירך על ההסכם שנחתם עם חברת הביטוח הראל ואמר: "הציבור חושב שיהלומן הוא איש עם הרבה כסף, אבל בציבור לא יודעים על העבודה החשובה שאתם עושים כאן באגודת היהלום למען החברים. אני חושב שההסכם עם הראל הוא הסכם מצוין, מה עוד שהשליטה בכספים נשארה בידינו. חברת הראל היא חברה מצוינת, אנחנו מתקדמים בנתיב הנכון וסוף סוף הגענו למנוחה ולנחלה בנושא זה".
 
בסיום הדברים אישרו החברים את מאזן האגודה, תקנון האגודה ומינוי רואה חשבון לאגודה. יו"ר האגודה - יוסף בן ציון, פרט את תהליך העבודה של האגודה ועמד על נתונים כספיים ואחרים ובהם, כיסויים ביטוחיים, יתרונות הביטוח באמצעות האגודה, תשלומים לחברת הביטוח הראל, פטור מהחרגה רפואית, מינוי מוטבים במקרה של מוות ועוד. בהמשך ענה היו"ר לשאלות הקהל.