עשרות חברי בורסה הוסיפו לתמונת הפרופיל שלהם בפייסבוק, תג בצורת לב הנושא את הכיתוב "גם אני משתתף בשבוע היהלומים", במטרה לחשוף את שבוע הגלם ושבוע היהלומים הבין לאומי בפני עמיתיהם בחו"ל
עשרות חברי בורסה הצטרפו באחרונה למאמצי השיווק של שבוע הגלם הבין לאומי ושבוע היהלומים הבין לאומי ה-3, והוסיפו לתמונת הפרופיל שלהם בפייסבוק תג יחודי בצורת לב, הנושא את הכיתוב "גם אני משתתף בשבוע היהלומים". מה שהחל כיוזמה פרטית של רייצ'ל סהר, מנהלת שיווק ומכירות בחברת ג.ארבוב יהלומים, הפך במהרה לשיחת היום בקבוצות היהלומנים השונות בפייסבוק, כשעשרות חברים מצטרפים מדי יום למאמצי השיווק של שבוע היהלומים הבין לאומי ומוסיפים את התג לתמונת הפרופיל שלהם.
יו"ר ועדת ביקורת כרמל לוסטיג ויו"ר ועדות תעשייה ושיווק - יורם דבש עם התג הכחול
כידוע, אתר פייסבוק הפך כבר מזמן לכלי שיווקי בעל פוטנציאל עצום, המאפשר להפיץ מסרים שיווקיים ברשת ולשתף את החברים במידע על אודות אירוע מתקרב, שירות, או מוצר. חברי בורסה רבים מחזיקים פרופילים פעילים בפייסבוק ויוצרים באמצעותם קשר ישיר עם קולגות בענף היהלומים בכל העולם. התג והכיתוב ""גם אני משתתף בשבוע היהלומים", המופיע על גבי תמונת הפרופיל של המשתמש, מאפשר לחברי הבורסה ליידע את הקניינים עמם הם נמצאים בקשרים עסקיים ו/או חבריים בפייסבוק, על אודות שבוע היהלומים המתקרב ולפרסם את האירוע ללא מאמץ.
"בעבר נתקלתי לא אחת בסיטואציות בהן לקניינים מחו"ל לא היה מושג על תערוכות המתקיימות בישראל", אומרת רייצ'ל סהר. "החלטתי שצריך לעשות מעשה שיגיע מתוך ציבור היהלומנים והחלטתי להוסיף את התג לתמונת הפרופיל שלי ולהציע גם לחברי להוסיף אותו. ברגע שנכנסתי עם התמונה החדשה ל'שכונת היהלומים' ול'קבוצה לקידום ושיפור בורסת היהלומים", זיהו חברים רבים את הפוטנציאל השיווקי והוסיפו את התג לתמונה שלהם. אייל יעקובי, הגדיל לעשות וסייע להפיץ את השמועה באמצעות תיוג של מאות חברים בתמונות שבהן מופיע התג הכחול" - הוסיפה.
"ההצלחה של שבוע הגלם ושבוע היהלומים נמצאת בידיים שלנו שלנו לא פחות מאשר בידי הגופים היוזמים והמבצעים. אשמח לסייע למי שמעוניין להוסיף את התג לתמונה שלו ונתקל בקושי" - סיכמה סהר.
להוספת התג עבור שבוע הגלם לחצו
כאןלהוספת התג עבור שבוע המלוטש לחצו
כאןלוידאו הסבר להוספת התג לחצו
כאן